|

نهنگ های اتریوم !

برای شیبااینو رالی در راه است؟!

shibainu

نهنگ های اتریوم به ارزش 3 میلیون دلار شیبا INU خرید می کنند! رالی در راه است،؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبا اینو به یکی از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده متعلق به نهنگ های اتریوم  است قیمت شیبا اینو در چند ماه گذشته به شدت با مشکل مواجه بوده، شیبا اینو مانند بقیه ارزهای دیجیتال به دلیل عوامل مختلف اقتصاد کلان و اقدامات تهاجمی فدرال رزرو ایالات متحده برای کاهش تأثیر تورم، به شدت سقوط کرده است. این میم کوین‌ها در طول دوره‌های صعودی سودهای قابل توجهی به دست می‌آورند و در عین حال ضررهای بدی را در بازارهای نزولی ایجاد می‌کنند. امروزه کارشناسان حدس می‌زنند که قیمت Shiba Inu به زودی به منطقه حمایتی قوی خواهد رسید، زیرا نهنگ‌های ETH بیشتری به SHIB می‌پیوندند.

اخیراً، تعداد زیادی از دارندگان اتریوم به طور فعال در حال خرید، نگهداری و تجارت میم کوین محبوب Shiba Inu هستند. اکنون، Shiba Inu به عنوان یکی از بزرگترین دارایی‌های غیر اتریوم در میان نهنگ‌های کریپتو ظاهر شده است.شیبااینو که خود را «قاتل دوج کوین» معرفی می‌کند، بزرگترین توکن ارزش دلاری است که در کیف پول ۱۰۰ نهنگ برتر شبکه اتریوم قرار گرفته است.

بر اساس گزارش‌ها، نهنگ رمزنگاری محبوب «گیملی» 386 میلیارد توکن شیبا اینو را احتکار کرد و در اوایل این هفته به سبد سرمایه‌گذاری اضافه کرد.Gimliبه طور مداوم به اضافه کردن توکن های جدید Shiba Inu، حتی در بازار نزولی ارزهای دیجیتال ادامه داده است. این نشان می دهد که اگرچه میم کوین یکی از بی ثبات ترین ها است ولی ممکن است یک دارایی سرمایه گذاری بلندمدت را جبران نکند، مطمئناً پتانسیل آن توجه بسیاری از نهنگ های محبوب و برخی از بزرگترین نهنگ های اتریوم در بازار را به خود جلب کرده است.

در همین حال، چندین پیش‌بینی دیگر نشان می‌دهد که شیبا اینو نیز ممکن است تا قبل از پایان سال 2022 بیش از 95 درصد ارزش خود را از دست بدهد. در حال حاضر، یکی از چالش‌های اصلی که شیبا اینو با آن مواجه است این است که کریپتو همچنان فاقد مزیت رقابتی و تمایز است.

Shiba Inu یک توکن ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم ایجاد شده است، اما این رمزارز هیچ مورد استفاده قابل توجه دیگری را ارائه نمی دهد که سرمایه گذاران دیگر را جذب کند. Shiba Inu فقط یک توکن پرداخت است، بدون هیچ گونه ابزار واقعی، بنابراین، توسعه‌دهندگان باید ابزارهای دیگری را معرفی کنند تا اطمینان حاصل کنند که کریپتو افزایش قیمت را تجربه می‌کند، اقدامات نهنگ‌های کریپتو کمک چندانی به ساختن آینده‌ای قوی برای SHIB نخواهد کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها