|

دوج کوین تمام ارزش خود را از دست می دهد ؟

زمان خداحافظی دوج کوین؟

Dogecoin

دوج کوین Dogecoin تمام ارزش خود را از دست می دهد - "زمان خروج از DOGE فرا رسیده است"

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- گروهی از کارشناسان صنعت کریپتو می‌گویند زمان فروش دوج کوین فرا رسیده است. اکثر کارشناسان انتظار دارند DOGE ارزش خود را به طور کامل از دست بدهد. یکی از کارشناسان این پنل، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا را به دلیل محبوبیت ارز دیجیتال میم، گفت: دوج کوین «یک توکن میم بود که واقعاً نباید به این نقطه می رسید».

پنل های تخصصی در مورد از دست دادن تمام ارزش Dogecoin توضیحاتی داند.که با استفاده از نظرسنجی های هفتگی و سه ماهه، پیش بینی های کارشناسان قیمت آتی دوج کوین را اندازه گیری می کند. آخرین نظرسنجی سه ماهه، که در ماه جولای انجام شد، "از یک هیئت متشکل از 54 متخصص صنعت نظر خود را در مورد نحوه عملکرد dogecoin در دهه آینده می پرسد." از پانل پرسیده شد، "آیا فکر می کنید DOGE ارزش خود را کاملاً از دست می دهد؟" 55 درصد گفتند بله، 21 درصد معتقدند که ارز رمزپایه میم به اوج خود باز خواهد گشت و 24 درصد گفتند که مطمئن نیستند.

در رابطه با اینکه چه زمانی قیمت دوج کوین تمام ارزش خود را از دست می دهد، 3 درصد گفتند که در طول سال اتفاق خواهد افتاد، 12 درصد گفتند سال آینده، 9 درصد شاهد وقوع آن در سال 2024 هستند و 30 درصد گفتند که توکن میم ارزش خود را به طور کامل بعد یا قبل از سال 2025 از دست خواهند داد.

فایندر توضیح داد که ما کمی از روزهایی که مردم فکر می کردند DOGE به ماه می رود دور هستیم.وبیشتر نگران هستند که دوج کوین رو زمین بماند.و نظر سنجی ها نشان می دهد که در آینده این موضوع اتفاق خواهد افتاد. فقط 1 نفر از هر 5 نفر (21%) شاهد بازگشت DOGE هستند.در حالی که اکثر کارشناسان حاضر در  به آینده بلندمدت dogecoin امیدوار نیستند، ولی برخی از آنها خوش بین بودند. به عنوان مثال، واکر هلمز، یکی از بنیانگذاران و معاون متاتوپ، پیش بینی کرد که قیمت دوج کوین تا پایان سال به 0.40 دلار خواهد رسید.

DOGE یک جامعه عالی دارد اما متاسفانه کاربرد کمی دارد. DOGE توانایی جذب فرهنگ سازندگان محتوا و خلاقان را نیز دارد. ممکن است در سال 2022 شاهد افزایش ملایمی در ارزش خود باشد، زیرا پانل متخصصان فین‌تک Finder.com میانگین پیش‌بینی پایان سال 2022 را 0.08 دلار ارائه می‌کند.

در آینده، این پنل پیش بینی می کند DOGE در سال 2025 حدود 0.19 دلار ارزش داشته باشد و تا سال 2030 به 0.64 دلار برسد.فایندر خاطرنشان کرد: «پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت ماه جولای در مقایسه با نتایج نظرسنجی ژانویه که پانل شاهد بسته شدن DOGE در سال 2022 به ارزش 0.16 دلار و 0.32 دلار تا سال 2025 بود، که به طور قابل‌توجهی کاهش یافته است. در زمان نوشتن این مقاله، میم کوین با قیمت 0.070534 دلار وارد معامله شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها