|

آدرس های فعال روزانه!

دوج کوین تا مرز نابودی میره؟!

Dogecoin

داده‌ها نشان می‌دهد آدرس های فعال روزانه Dogecoin در دو ماه گذشته...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت Dogecoin در دو ماه گذشته در بحبوحه رکود های پی در پی بازار ارزهای دیجیتال که توسط موجی از رویدادهای  تشدید شده است، که حدود 15 درصد کاهش یافته از طرفی ، آدرس‌های فعال در شبکه Dogecoin 265 درصد افزایش یافتند. بر اساس داده های شرکت تحلیل بلاک چین IntoTheBlock که توسط تحلیلگر ارزهای دیجیتال، علی مارتینز به اشتراک گذاشته شده است، تعداد آدرس های فعال روزانه در شبکه $DOGE از حدود 14470 به بیش از 38430 در دو ماه افزایش یافته است.

به گفته این تحلیلگر، افزایش رشد شبکه یک "نشانه مثبت است که به زودی می تواند در قیمت DOGE منعکس شود." در حالی که قیمت ارز دیجیتال الهام گرفته از میم ها نسبتاً کم است ولی پذیرش آن به طور پیوسته در حال رشد است. اواخر ماه گذشته، DOGE به همراه Shiba Inu ($SHIB)، به عنوان یک گزینه پرداخت در Coinbase Commerce، بخشی از صرافی Coinbase Global در فهرست نزدک، اضافه شد. این حرکت زمانی انجام شد که Coinbase Commerce به سمت پرداخت‌های رمزنگاری «آسان‌تر و در دسترس‌تر» حرکت کرد.

در اوایل این ماه، شرکت بورینگ ایلان ماسک شروع به پذیرش پرداخت‌های Dogecoin برای سفرهای زیرزمینی در لاس وگاس کرد، مدت کوتاهی پس از اینکه ثروتمندترین فرد جهان اعلام کرد که به حمایت از این ارز دیجیتال ادامه می‌دهد. تسلا سازنده خودروهای برقی ایلان ماسک نیز پرداخت های DOGE را برای کالا در وب سایت خود می پذیرد.توسعه دهندگان این ارز دیجیتال الهام گرفته از میم اخیراً ارتقاء Core 1.14.6 خود را منتشر کرده اند که به روز رسانی های امنیتی و تغییراتی را در کارایی شبکه خود ارائه می دهد زیرا محدودیت برای همه شرکت کنندگان در شبکه از 1 DOGE به 0.01 DOGE تغییر می کند.

این‌ محدودیت مقدار ارزی را که می توان در یک تراکنش برای پردازش آن در بلاک چین استفاده کرد، تعیین می کند. کریستین براون، اولین مدیر اجرایی Robinhood Crypto از آوریل 2021 تا مارس 2022، ماه گذشته استدلال کرد که DOGE "پاداشی را که شایسته آن است" برای کمک به پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال دریافت نمی کند. همانطور که سایت های خبری در سال گذشته گزارش داند، علاقه جستجو برای DOGE قبل از افزایش 10000 درصدی این ارز دیجیتال افزایش یافت که منجر به رسیدن آن به بالاترین رکورد تاریخی نزدیک به 0.75 دلار شد. از آن زمان این ارز دیجیتال بیشتر ارزش خود را از دست داده است و اکنون با قیمت0.069 دلار معامله می شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها