|

راه حلی جنجالی!

دستاوردی مهم از شیبااینو برای کاربران!

shibainu

طرح جامع برای معامله گران SHIB برای عبور از مرحله نزولی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روند صعودی از منطقه 0.0098 دلار، شروع شد ویک فرصت خرید یک هفته ای ایجاد کرد. در نتیجه، Shiba Inu [SHIB] پس از چندین هفته تلاش تا سطح 0.0129 دلار افزایش یافت. (برای اختصار، قیمت های SHIB از اینجا به بعد در 1000 ضرب می شود). در حالی که حرکت قیمت به زیر 20 EMA (قرمز) و 50 EMA (فیروزه‌ای) سقوط کرد، خرس‌ها روند فوری را کنترل کردند.

اگر خریداران نیروی کافی برای عبور از نقطه کنترل (POC، قرمز) داشته باشند، SHIB می تواند سودهای کوتاه مدت را ثبت کند. در زمان انتشار، SHIB با 3.12 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته، با قیمت 0.01135 دلار وارد معامله شد.در طول پنج روز گذشته، فروشندگان به موانع بازیابی ادامه دادند در حالی که ممکن بود EMA 20 ب به زیر 50 EMA برسد. هر تقاطع نزولی شانس بهبود کوتاه مدت را مختل می کند.از طرفی حجم صرافی ها نیز کاهش یافته است. بنابراین، این شرایط موقعیت فعلی alt را کاملا شکننده می کند.

با حرکت قیمت در نزدیکی نوارهای POC و EMA، SHIB قصد دارد فاز فشرده سازی خود را بشکند و در زمان های آینده به نوسانات بالا برسد. به دلیل مقاومت POC و EMA، نزدیک شدن فوری بالاتر از الگو ممکن است سخت باشد. alt می تواند یک فاز کند را در نزدیکی منطقه POC ببیند. بازیابی نهایی فراتر از POC به خریداران در آزمایش سطح 0.0121 دلار کمک می کند. بازیابی از سطح حمایت 61.8 درصدی می تواند نیروی مورد نیاز گاوها را برای باطل کردن تمایلات نزولی فراهم کند. هر افت زیر این سطح یا 200 EMA (سبز) سیگنال های اتصال کوتاه را مشتعل می کند.

شاخص RSI بیش از پنج روز است که در حال حرکت به سمت جنوب است. ناتوانی در شکستن پیوندهای خط میانی به فروشندگان در ایجاد افت سرمایه کمک می کند. اما نزول به مناطق بالاتر OBV به طور صعودی با عملکرد قیمت در دو روز گذشته فرق کرده است. بنابراین، بازگشت کوتاه مدت از حمایت فوری آن محتمل به نظر می رسید.

با این حال، روند جهتی آلت کوین [ADX] به طور قابل ملاحظه ای ضعیف به نظر می رسید.در نتیجه با توجه به تلاقی سطح 61.8٪ و حمایت 200 EMA، گاوها می توانند زمین های فوری خود را حفظ کنند. هر نزدیکی بالاتر از POC می تواند سیگنال های خرید را دوباره احیا کند. اهداف همان طور که مورد بحث قرار گرفت باقی خواهند ماند. اما alt یک همبستگی عظیم 92 درصدی 30 روزه با بیت کوین دارد. از این رو، نظارت بر حرکت بیت کوین با احساسات کلی بازار می تواند برای شناسایی هرگونه بی اعتباری صعودی ضروری باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها