|

تحولی عظیم از دوج کوین!!

Dogecoin

همانطور که توسط سایت های خبری گزارش شده است، Chipotle اخیراً اعلام کرده است

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- رستوران  Chipotle بنری از سگ غول پیکر Shiba Inu در بالای یکی از رستوران های خود زده است که ظاهراً اشاره ای به ارز دیجیتال میم Dogecoin دارد. این عکس عجیب به دلیل طرفداران بزرگترین میم کوین، توجه بسیاری را در توییتر به خود جلب کرد.

همانطور که توسط سایت های خبری گزارش شده است، Chipotle اخیراً اعلام کرده است که به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی جدید خود، تقریباً 200000 دلار ارزهای رمزنگاری شده را اهدا می کند. طرفداران Dogecoin می توانند تا شنبه تا 3000 دلار در ارزهای رمزپایه مورد علاقه خود برنده شوند. در روز یکشنبه، DOGE به ارزش 11250 دلار به فروش می رسد.

این شرکت مستقر در دنور، کلرادو، پذیرش Dogecoin، Shiba Inu، و تعدادی دیگر از ارزهای دیجیتال را در اوایل ژوئن آغاز کرد. سال گذشته، Chipotle اولین کمپین رمزنگاری خود را با نام «Burritos یا Bitcoin» راه‌اندازی کرده است.در ماه نوامبر، برگر کینگ، یکی دیگر از زنجیره‌های بزرگ فست فود، نیز شروع به ارائه ارزهای دیجیتال به صورت رایگان کرد و Dogecoin را در منوی خود قرار داد.

سایر شرکت‌های بزرگ نیز سعی کرده‌اند، که دنیای سرمایه‌گذاری را در سال 2021 تسخیر کرده و سرمایه‌گذاری کنند. Axe متعلق به Unilever قبلاً دو جایزه با موضوع Dogecoin به دست آورده اند. حتی برندهای سطح بالا نیز از توکن های سگ ابایی ندارند. در اوایل ماه مه، گوچی شروع به پذیرش Dogecoin و Shiba Inu در کنار دیگر ارزهای دیجیتال اصلی کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها