|

آیا ریزش تمام شده؟

وقت خرید بیت‌کوین است؟

بیت‌ کوین

مهم‌ترین سوال این روزهای بازار این است که کی ارز دیجیتال بخریم؟ آیا ریزش بیت کوین تمام شده یا همچنان باید منتظر سقوط باشیم؟

لینک کوتاه کپی شد

همانطور که پیش‌بینی می‌شد بیت‌کوین بیش از ۱۵ درصد سقوط کرد و به محدوده ۲۱ هزار دلار رسید و حالا مهم‌ترین سوال این است که آیا ریزش تمام شده است؟

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، قبل از شروع ریزش بیت‌کوین هم کف قیمتی معقول ۲۱ هزار دلار بود و حالا بیت‌کوین دقیقا در همین محدوده قیمتی قرار دارد. ارزش بازار رمزارزها به زیر هزار میلیارد دلار رسید و ۸ کندل آخر بیت‌کوین در نمودار روزانه کاملا قرمز است. این نشان می‌دهد که ریزش بازار کاملا وحشیانه بود اما به نظر می‌رسد حالا کمی از زهر بازار از بین رفته است.

محدوده ۲۱ هزار دلار یک حمایت معتبر است که احتمال می‌رود کف قیمت بیت‌کوین باشد. اما اگر این محدوده از دست برود احتمالا بیت‌کوین تا ۱۹ هزار دلار ریزش می‌کند. در حال حاضر بیت‌کوین حدود ۷۰ درصد با سقف قیمتی خود فاصله دارد و این نشان از دوره‌های تاریخی زمستان بیت‌کوین است. بازار نسبت به دو روز گذشته ریزش زیادی کرد و آلت‌کوین‌ها بسیار بیشتر از بیت‌کوین ضربه خوردند.

اندیکاتورهای شاخص مقاومت نسبی و MFI در محدوده اشباع فروش قرار دارند اما سیگنال‌ها نشان می‌دهند که این اندیکاتورها احتمالا به زودی از این ناحیه حارج می‌شوند. مکدی هم که روی قیمت ۲۸ هزار دلار سیگنال فروش صادر کرد حالا در حال بهبود است. اگر مکدی هم سیگنال خود را معکوس کند احتمالا محدوده ۲۱ هزار دلار وقت خوبی برای خرید است.

مهم‌ترین سوال این روزهای بازار این است که کی ارز دیجیتال بخریم؟ این محدوده قیمتی کف بیت‌کوین محسوب می‌شود و برای سرمایه‌گذاران بلندمدت بسیار مناسب است. وقتی از بلندمدت حرف می‌زنیم یعنی بیش از ۲ سال دارایی خود را نگهداری کند. ولا بازار قرار نیست به این زودی‌ها رشد کند و سر به فلک بکشد.

منطقی‌ترین پیش‌بینی‌ها از رشد قیمت بیت‌کوین رشد در سال ۲۰۲۴ که رویداد هاوینگ اتفاق می‌افتد است. اما برای سرمایه‌گذاران کوتاه‌ مدت خرید اصلا توصیه نمی‌شود چون بازار ریسک زیادی دارد و نوسان شدید است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها