|

خبری غافلگیرکننده برای کاربران شیبااینو!!

Shiba Inu

بازار کریپتو امروز دوباره در حال ریزش است.در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازار کریپتو امروز دوباره در حال ریزش است.در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته 8.53 درصد کاهش یافته بود. Shiba Inu و Bitgert (BRISE) از جمله ارزهایی هستند که تحت تأثیر سقوط بازارهای کریپتو قرار گرفته‌اند. Shiba Inu در 24 ساعت گذشته 15.8% کاهش داشته است، در حالی که Bitgert قیمت را ثابت نگه داشته است: اما بیایید با نگاهی به اجرای Bitgert شروع کنیم: Bitgert یکی از توکن های رمزنگاری است که مبارزه بزرگی با خرس ها انجام می دهد.

Bitgert به طرز شرورانه ای با بازار نزولی امروز مبارزه کرد و خودرا تقریبا ثابت نگاه داشت. بیگرت‌جزو توکن هایی است که در 24 ساعت گذشته کاهشی جزئی داشته است. و درنهایت  بیتگرت یکی از توکن هایی بوده است که امسال رشد قابل توجهی در جامعه داشته است. تعداد دارندگان Bitgert تنها در چند هفته به 150 هزار دلار افزایش یافت. بنابراین وقتی تعداد دارندگان شیبا اینو به سرعت در حال کاهش است، جامعه بیتگرت در حال رشد است.بیتگرت با ساختن محصولات مخربی که در حال پذیرش گسترده هستند، توانسته است فشار فروش ناشی از فدرال رزرو را کاهش دهد. زنجیره BRC20 Bitgert همچنان محبوب‌ترین بلاک چین می باشد زیرا Bitgert مکانیسم‌های هزینه گازش صفر است.

Bitgert سریع‌ترین زنجیره با 100k TPS است. با کارمزد گاز 0.0000000000001 دلار، زنجیره Bitgert به عنوان مقرون به صرفه ترین بلاک چین امروزی برجسته و تیم Bitgert قبلاً پیشرفت‌های بزرگی را اعلام کرده است. این شامل محصولات مخرب Bitgert است که نقشه راه Bitgert V2 به زنجیره اضافه می‌کند. با در دست داشتن صدها پروژه Bitgert، Bitgert همه چیز برای مقابله با آن دارد و در چند روز آینده صعودی نشان می دهد.شیبا اینو هفت ماه است که در حال سقوط است. در واقع، شیبا اینو در این نگارش حدود 89 درصد از ارزش خود را از زمان ATH از دست داده است.

این کاهش ارزش زیادی در توکن SHIB است. متأسفانه، این احساس وجود دارد که فشار فروش شیبا اینو ممکن است برای مدت طولانی تری ادامه یابد، به خصوص با کنترل تورم فدرال رزرو. اگر نشست ژوئن نرخ بهره فدرال رزرو را افزایش دهد، شیبا اینو با روند نزولی شدید دیگری روبرو خواهد شد. بنابراین، برای جلوگیری از سقوط بیشتر شیبا اینو، چیزهای زیادی مورد نیاز است. اکنون که Shiba Inu به "5 صفر" کاهش یافته است، فشار فروش احتمالا منفجر می شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

نویسنده: پرستو شیرمحمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها