|

خبری انفجاری برای شیبااینو!!

SHIB

بلومبرگ پوشش داده های مربوط به دارایی های دیجیتال را گسترش داده است و این روند چه تاثیری بر شیبااینو داشته است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بلومبرگ پوشش داده های مربوط به دارایی های دیجیتال را گسترش داده است. اکنون دارایی بلومبرگ شامل تمام 50 ارز دیجیتال برتر است که شیبا اینو در میان آنهاست. مانند بیت کوین، اتریوم، XRP، سولانا و....ومشتریان ازاین طریق می‌توانند قیمت‌گذاری روزانه طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال، شاخص‌ها و معاملات آتی را در زمان واقعی تماشا کنند.بلومبرگ تقریباً 10 سال است که پس از راه‌اندازی معاملات بیت‌کوین در ترمینال بلومبرگ در سال 2013، داده‌هایی را برای معامله‌گران رمزارز ارائه می‌دهد.

شیبااینو

پنج سال بعد، در سال 2018، دامنه رمزارزهای تحت پوشش را به 10 رمزارز برتر افزایش داد و اکنون  داده های بلادرنگ مربوط به 50 ارز دیجیتال برتر را ارائه می دهد.از طرفی خرس‌ها سعی کردند شیبا اینو (SHIB) را به زیر حمایت قوی 0.000010 دلاری در 7 ژوئن برسانند، اما گاوها با تلاش بسیار دفاع کردند.

هرچه قیمت کمتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.000012 دلار) معامله شود، احتمال شکست به زیر 0.000010 دلار بیشتر می شود. اگر این اتفاق بیفتد، جفت SHIB/USDT می‌تواند تا 0.000009 دلار کاهش یابد، دقیقا جایی است که گاوها تلاش می کنند این روند کاهشی را متوقف کنند. برای باطل کردن دیدگاه نزولی، گاوها باید قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه سوق دهند و ثابت نگه دارند.اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت می تواند تا $0.000014 افزایش یابد، جایی که خرس ها احتمالاً دفاعی قوی خواهند داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها