|

شیبااینو و حرکت نهنگ ها!

نهنگ های شیبااینوحماسه آفریدند!!

shibainu

شرایط نشان میدهد که یکی از این نهنگ ها در حال حاضر پرجنجال تر شده اند!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- باتوجه به گزارش های پلتفرم ردیابی نهنگ WhaleStats،صاحبان  دو کیف پول اصلی اتریوم، به تازگی حدود 130.5 میلیارد توکن شیبااینو خریداری کرده اند. با این شرایط نشان میدهد که یکی از این نهنگ ها در حال حاضر بیش از 1 تریلیون SHIB در دارایی خود نگه داشته است.

داده ها نشان میدهد که یکی از سرمایه گذاران بزرگ اتریوم “BlueWhale0073″ ساعاتی پیش حدود 77,863,856,441 واحد SHIB را به قیمت 1,679,523 دلار خریداری کرد. قبل از خرید آن، نهنگ دیگری به نام ” Bombur” هم  52,722,964,285 توکن SHIB به کیف پول خود اضافه کرده است. به این ترتیب، Bombur در حال حاضر به طور کلی حدود 1,018,537,622,377 SHIB به ارزش 21,847,632 دلار در اختیار دارد که در اصل 5.8 درصد از سبد دارایی های وی را تشکیل می دهد.

shibainu

همانطور که در خبرهای قبلی گزارش دادیم معروفت ترین برند جهانی مد “گوچی” شروع به پذیرش ارزهای رمزنگاری شده از جمله میم کوین ها را به عنوان ابزار پرداخت برای خرید کالاهای خود در برخی فروشگاه های منتخب در آمریکای شمالی کرده است.

تابستان گذشته نیز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه خانه مد مستقر در آلمان یعنی Philipp Plein پس از انعقاد قرارداد همکاری با پردازنده پرداخت رمزارزی Coinfy، شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال کرد. زمستان امسال نیز جان ریچموند ایتالیایی همکاری خود را با شیبا اینو آغاز کرد. این نقاط عطف بسیار مهم و علاقه صنعت مد به می توانند زمینه رشد هرچه بیشتر این شبکه را در آینده نزدیک فراهم کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها