|

گاوهای بیت کوین

بیت کوینی ها این هفته مراقب این مواردباشید!

bitcoin

بیت‌کوین اخیرا روند خوبی را پیش‌گرفته و گاوهای بازار امیدوارند تا این رمزارز به‌سمت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- باتوجه گفته های ارزنو بیت‌کوین اخیرا روند خوبی را پیش‌گرفته و گاوهای بازار امیدوارند تا این رمزارز به‌سمت ۵۰ هزار دلار حرکت کند. بیت‌کوین در شروع سه‌ماهه جدید بالای سطح ۴۶ هزار در جریان است و کاهش نوسانات نشان می‌دهد بازار در حال تصمیم‌گیری برای روند آینده است. ازجمله اخبار تاثیرگذار در روند بیت‌کوین می‌توان به چاپ پول در کشورهای مختلف نظیر ایالات‌متحده، بانک مرکزی اروپا و کشورهای آسیایی نظیر ژاپن اشاره کرد.

بااینکه نقطه قیمتی بیت‌کوین اکنون مشابه سه ماه پیش است، کاهش نوسان و سیگنال‌های کوتاه‌مدت نوید افزایش قیمت را می‌دهند؛ برخی تحلیل‌گران به احتمال رسیدن بیت‌کوین به ۵۰ هزار دلار اشاره دارند که می‌تواند اولین جهش بزرگ و مهم این رمزارز در سال جدید باشد. در این زمینه بایستی شاخص‌های آن‌چین را مدنظر قرار داد و بررسی کرد.

خروج شدید بیت‌کوین از صرافی‌ها هم نکته قابل‌توجهی است که می‌تواند در روند هفتگی بیت‌کوین موثر باشد. فشار عرضه و تقاضا نکته‌ای است که باید در این زمینه مدنظر قرار داد. این اتفاق پیش‌تر هم افتاده و باعث تشکیل سقف تاریخی جدید در بیت‌کوین شده است.

از دیگر مواردی که باید این هفته در معاملات بیت‌کوین در نظر داشته باشید، رابطه روند این رمزارز با آلت‌کوین‌ها و همچنین نرخ هش‌ریت است. برخی تحلیل‌گران بر این باورند که آلت‌سیزن و حرکت جریان نقدینگی به‌سمت آلت‌کوین‌ها باعث پایداری بیت‌کوین شده و آن را از تحرکات نوسانی دور می‌کند. از سوی دیگر، سختی شبکه بیت‌کوین بالاترین سطح تاریخی خود را ثبت کرده و این موضوع نیز می‌تواند در نرخ رمزارز تاثیرگذار باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها