|

توکن سوزی عجیب غریب!

شیبااینوحماسه ای جنجالی آفرید!

SHIBAINU

حساب توییتر Shibburn اطلاعاتی را از etherscan به اشتراک گذاشته و می‌گویدکه در بیست و چهار ساعت گذشته...

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-حساب توییتر Shibburn اطلاعاتی را از etherscan به اشتراک گذاشته و می‌گویدکه در بیست و چهار ساعت گذشته،حدود۱۹ میلیون توکن Shiba Inu سوزانده شده‌ است، که برای همیشه از گردش خارج شده‌اند. برای سوزاندن این تعداد ارز دیجیتال در حال حاضر، 41.0302 درصد (در مجموع 410.3 تریلیون توکن) از کل SHIB اولیه عرضه شده است.

SHIBAINU

سپس حدود 1،882،892 دیگر به کیف پول خاموش فرستاده شد.تا نه روز دیگر، در 14 فوریه، یک مهمانی برای SHIB در رمزنگاری Bigger Entertainment در YouTube برگزار شد.در 26 دسامبر همچنین شرایطی پیش آمد که در آن 239 میلیون توکن SHIB سوزانده شده است.بنیانگذار Bigger Entertainment، استیون کوپر، در توییترش بیان کرد: در مراسم ولنتاین، شیبا اینو خیلی هارا نابود کرد.

SHIBAINU

قبل از این، او در توییتی از تیم ارتش SHIB دعوت کرد تا با خرید بلیتی برای پیوستن به این رویداد به قیمت 5 دلار به آن بپیوندند (به گفته کوپر، تمام پول جمع‌آوری شده برای خرید SHIB استفاده می‌شود که بعداً سوزانده خواهد شد).با این حال، کوپر ادعا کرد که فرق عجیبی با سوزاندن های قبلی وجود دارد که اکنون، اعضای انجمن SHIB به سادگی با تنظیم ویدیوی زنده در YouTube، SHIB را می سوزانند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی