|

نهنگ های ناشناس!

راه نجات شیبااینو را بشناسید!!

SHIBAINU

ولین روز فوریه با افزایشی آغاز شد و تقریباً همه ارزهای دیجیتال سبز بودند و رشد چشمگیری داشتند. فوریه معمولاً یک ماه صعودی است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-اولین روز فوریه با افزایشی آغاز شد و تقریباً همه ارزهای دیجیتال سبز بودند و رشد چشمگیری داشتند. فوریه معمولاً یک ماه صعودی است و انتظارات وجود دارد که بازار شرایط صعودی بیشتری نسبت به ژانویه داشته باشد. این ماهی است که بیشتر ارزهای دیجیتال ممکن است پس از سقوط ماه های قبل بهبود یابند.

اما چه اتفاقی برای بهترین پروژه رمزنگاری امسال می افتد؟قیمت توکن شیبا اینو با وجود سقوط بازار خوب بوده است. شیبا یکی از پروژه های رمزنگاری است که عملکرد خوبی را در طول بازار نزولی به ثبت رساند. اماتوکن هنوز به فروش گاوی نداشته است. Shiba Inu یکی از معدود پروژه هایی است که انفجار صعودی را تجربه کرده است و عملکردش در سال 2021 یکی از بهترین ها تاکنون بوده است.

بنابراین، واضح است که روند صعودی آن اکنون آغاز شده است. تیم شیبا در حال فرآیند تبدیل شیبا به یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده در سال 2022 است. آماده سازی مداوم برای راه اندازی Doggy DAO یکی از توسعه هایی است که نقش کلیدی در سوق دادن شیبا به سمت روند صعودی بازی خواهد کرد. محصولات در حال رشد، از جمله Shiberse آینده، یک محصول متاورس، همچنین Shiba Inu را برای مسابقات گاو نر آماده می کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی