|

توقف بعدی شگفت انگیز این ارز!

Diem در مقابل بیت کویت اتلاف وقت بود؟

bitcoin

مارکوس رئیس سابق واحد ارزهای دیجیتال و فین‌تک متا، است که در اواخر سال 2021 از سمت خود کناره‌گیری کرد..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-مارکوس رئیس سابق واحد ارزهای دیجیتال و فین‌تک متا، است که در اواخر سال 2021 از سمت خود کناره‌گیری کرد. او با همکاری مورگان بلر و کوین ویل، استیبل کوین Diem را پایه‌گذاری کرد.دیوید مارکوس، خالق دیم متا، گفت که او یکی از طرفداران بزرگ بیت کوین می باشد و در سال 2019 لقب طلای دیجیتال را به بیت کوین داد.

پس از اینکه متا،رسماً استیبل کوین Diem خود را فروخت و از نگه داری آن صرف نظر کرد،بعداز آن برخی از افراد مهم در این پروژه به طور فزاینده‌ای درباره ماهیت غیرقابل پیش بینی بیت کوین (BTC) صحبت می‌کنند.دیوید مارکوس، یکی از بنیانگذاران Diem - که در ابتدا با نام Libra در بین مردم شناخته شد.

روز سه شنبه در توییتر پستی گذاشت و پیش بینی کرد که بیت کوین تا دو دهه آینده داراییش به شکل عجیبی عوض خواهد شد.مارکوس نوشت:"به من ثابت شده است که #بیت‌کوین یکی از دارایی‌ های L1 یعنی لایه اول خواهد بود و مدت ها باقی خواهد ماند."او افزود: «در اصل، این ارزدیجیتال منحصر به فرد است و هرگز قابل تکرار نیست. مارکوس تنها مدیر فیس بوک نیست یکی از طرفداران بزرگ بیت کوین می باشد."

برخی از سرمایه گذاران برجسته بیت کوین مانند جک دورسی، (بنیانگذار توییتر) متعاقباً استدلال کردند که سرمایه گذاری روی دیم اتلاف وقتی بیش نیست و تأکید کردند که غول فناوری باید به جای آن بر بیت کوین تمرکز می کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی