|

شیبا در سکو سقوط یا پرواز؟

بازگشت نهنگ‌ها برای صید شیبا؟؟

SHIBAINU

براساس داده‌های سایت Whale States یکی از بزرگ‌ترین نهنگ‌های شبکه اتریوم که رتبه سیزدهم لیست بزرگ‌ترین نهنگ‌های شبکه اتریوم را در اختیار…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-میم کوین شیبا (SHIB) همیشه یکی از بحث برانگیز‌ترین رمزارز‌های بازار رمزارزها بوده است. همچنین بیشترین تاثیر بر قیمت این میم کوین، به دلیل فعالیت نهنگ‌ها و خرید و فروش آن‌ها صورت می‌گیرد.

به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوزبراساس داده‌های سایت Whale States یکی از بزرگ‌ترین نهنگ‌های شبکه اتریوم که رتبه سیزدهم لیست بزرگ‌ترین نهنگ‌های شبکه اتریوم را در اختیار دارد، حدود 50 میلیارد واحد توکن شیبا خریداری کرده است!

عجیب است که دارایی‌های اتریوم این نهنگ، سهم کمی از سبد او را تحت پوشش قرار می‌دهد! تنها 3.64 درصد از سبد این نهنگ را رمزارز اتریوم پوشش می‌دهد که البته ارزش این 3.64 درصد نیز چیزی حدود 39 میلیون دلار است.

درصد رمزارز شیبا در سبد این نهنگ نیز برابر با 3.56 درصد است که ارزشی معادل 38 میلیون و 200 هزار دلار دارد.

همچنین حدود 3 درصد سبد این نهنگ را نیز رمزارز Link تشکیل داده است که ارزشی معادل 31 میلیون و 800 هزار دلار دارد.

براساس داده‌های سایت Whale States توکن شیبا دوباره به جمع 10 رمزارز برتر از لحاظ خرید توسط 1000 نهنگ بزرگ اتریوم برگشته است!

در حال حاضر، شیبا در جایگاه هفتم لیست برترین رمزارز از لحاظ خرید توسط 1000 نهنگ بزرگ اتریوم قرار دارد. توکن متیک (Matic) نیز در حال حاضر در رتبه 6 این لیست قرار دارد و بیشترین حجم معامله این نهنگ‌ها نیز بر روی رمزارز لینک (LINK) معطوف است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی