|

فروش یا خرید؟

سرمایه داران شیبا و دوج باید چیکارکنند؟

DOGCOIN

کسانی که در آغاز سال 2021 روی شیبااینو سرمایه گذاری کردند الان در چه وضعیتی هستند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-کسانی که در آغاز سال 2021 روی شیبااینو سرمایه گذاری کردند،اکنون شاهد رشد واقعی 49 میلیون درصدی سرمایه‌گذاری خود بودند، و کسانی که در Dogecoin سرمایه‌گذاری کردند، سال گذشته نیز بازده چشمگیری داشتند.شیبا اینو و دوج کوین حدودا به ترتیب 19 و 23 میلیارد دلار به دست آورده اند. این دو میم کوین بطور آشکارا «به‌عنوان یک شوخی» آغاز شده‌اند، تا جایی که می‌توانستند پیش رفته‌اند، بنابراین سرمایه‌گذاران اکنون به دنبال ارز دیجیتال بزرگ بعدی برای سال 2022 هستند که قطعا Shiba Inu و Dogecoin در این لیست قرار دارند.

تحلیلگری میگوید: اکنون ممکن است حتی نام EverGrow (EGC) را نشنیده باشید، زیرا این جدیدترین پروژه در لیست ما است که در پایان سپتامبر 2021 راه اندازی شد. با این حال، EverGrow بسیاری از تحلیلگران را مجبور می کند که در مورد پتانسیل این پروژه به فکر فرو روند.EverGrow به‌عنوان ارزی در نظر گرفته می‌شود که انقلابی در جوایز ایجاد کرد (با Safemoon به عنوان پاداش‌ها شناخته می‌شود). 

هنگامی که EverGrow راه اندازی شد، با این که اولین پروژه بزرگی بود که پاداش های BUSD را ارائه میکرد ولی یک ارز با ثبات تنظیم شده،که 1-1 با دلار آمریکا مرتبط است، سر و صدای قابل توجهی ایجاد کرد.این EverGrow در آستانه راه‌اندازی مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی است که اگر به خوبی اجرا شوند، می‌توانند این میم کوین ها را به اوج  قیمتی سوق دهند. خود این پروژه به طور جدی جاه‌طلبی‌های خود را مبنی بر تبدیل شدن به 20 ارز دیجیتال برتر جهانی در سال 2022 تعیین کرده است و به نظر می‌رسد بسیاری از تحلیلگران با آن موافق هستند و ارزهایEverGrow مطمئناً ارزش فکر کردن را دارند. با این حال نشان می دهد که آینده میم کوین های نوپا بسیار روشن خواهد بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها