|

تحلیلی تکنیکال!

شیبا اینو در حال محو شدن؟؟

SHIBAINU

با توجه به روند اخیر شیبا اینو SHIB که به تازگی در روند نزولی قرار گرفته چرا کاربران زیادی هنوز ترجیح می‌دهند که شیبا اینو را خریداری کنند؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-با توجه به روند اخیر شیبا اینو SHIB که به تازگی در روند نزولی قرار گرفته، ولی همچنان هیچ چیز از محبوبیت او کاسته نشده و کاربران زیادی هنوز ترجیح می‌دهند که شیبا اینو را خریداری کنند و همچنین خیلی از پلتفرم ها و صرافی ها همچنان درحال لیست کردن شیبا اینو در پلتفرم های معاملاتی ارزهای دیجیتال خود هستند. ودر اوایل این هفته شیبا اینو توسط تیم دراپر در صرافی کوین هاکو سنگاپور و همچنین در اوایل ماه نوامبر در صرافی واقع در نیویورک به نام جمینی لیست شد.

شیبااینو

 با توجه به اینکه هیچ نشانهای از اصلاح قیمت به سمت روند صعودی از طرف شیبا اینو وجود ندارد، همچنان لیست شدن و معاملات با شیبااینو ادامه دارد. و امروز همانطور که در اخبار های قبلی گفتینم شیبا در پلتفرم معاملاتی کوربیت هم در حال لیست شدن می باشد، دیروز قیمت ‌شیبا به0.00003757 سقوط کرد که این قیمت پایین‌ترین محدوده قیمتی شیبا اینو نسبت به ماه های گذشته بود. اگر بخواهیم با اوج خود که در ۶ آبان ماه بود مقایسه کنیم حدوداً ۵۵% کاهش یافته است، جایگاه قبلی خود را از دست داده و به جایگاه سیزدهم در کوین مارکت رسیده است. حجم معاملات این میم کوین تا به امروز حدوداً بیشتر از ۲.۷ میلیارد دلار است. ولی امروز با بهبود ناچیزی همراه شد و اکنون با قیمت0.000040 درحال معامله میباشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها