|

کاربران ارز دیجیتال هوشیار باشید!

۵ اشتباه که در سال ۲۰۲۱ نباید در معاملات رمز ارزها انجام دهید!

arzdigital

مواردی وجود دارد که در بازار ارز های دیجیتال باید رعایت کنید و از ضرر جلوگیری خواهد کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-سال ۲۰۲۱ رو به پایان است و همه به دنبال این هستند که اتفاقات خوبی را در بازار ارز دیجیتال کسب کنند. با توجه به رکورد اقتصاد جهانی به دلیل شیوع کرونا بازار ارز های دیجیتال توانست به روند خود به خوبی ادامه دهد. اگر سرمایه ای در دست دارید و به دنبال افزایش آن هستید ارزهای دیجیتال پیشنهاد خوبی برای شما می باشد ولی باید تمام احتمالات را در نظر بگیرید اشتباه رایجی شانس شما رو در به دست آوردن سود بالا از بین میبرد، ما در اینجا به شما کمک می کنیم تا مرتکب اشتباه نشوید.

 

1-سرمایه گذاری بدون کسب اطلاعات

 فرقی نمی کند پول به صورت دیجیتال باشد یا سرمایه دیگری اگر بدون داشتن آگاهی کافی وارد آن شوید اشتباه بزرگی مرتکب شده اید قبل از سرمایه گذاری باید در مورد نحوه کارکرد و اهداف آن پرس جو کنید و بدانید که مقصد شما کجاست.

 

2-رمز ها امنیت صد در صدی دارند

 درست است که ارزهای دیجیتال رمز دارند اما این این بدان معنا نیست که هک نمی‌شوند این رمز ها فقط برای طبقه بندی ارز ها می باشد این منابع غیر متمرکز هستند و بنابراین تنها شما مسئول حفاظت از آنها هستید نه کس دیگری!

 

3-عدم توجه به اعداد و ارقام 

سرمایه گذاری صرفاً به معنی کسب سود است همانطور که گفته شده بیت کوین در سال ۲۰۲۱ رشد خواهد کرد باید توجه خود را روی مقیاس بزرگ معطوف کنید. به علاوه راهکار این روش تمرکز بر اعداد است باید اعداد و ارقام معاملات را بررسی کنید، به علاوه ارز دیجیتال یک عرض متغیر است و غیر قابل پیش بینی ممکن است در یک روز یا حتی یک ساعت تغییرات زیاد و یا کمی داشته باشد.

 

4- هولد کردن

 هولد کردن یعنی این که یک ارز را بدون توجه به تغییرات غیر قابل پیش بینی در دراز مدت نگه دارید، اما گاهی ممکن است فرصت به دست آوردن سود را از دست بدهید. پس نگهداری همیشه خوب نیست.

 

5- ترس از دست دادن یا ‌فومو

 به این معنی است که ارز دیجیتالی رو در نقطه اوج خریداری می کنید و تنها دلیل خریدتان همین قیمت بالا در آن زمان می باشد، این کار ریسک بسیار بالایی دارد و ممکن است در دام حقه های معاملاتی بیفتید.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها