|

وحشت سحر قریشی از لَمس بدنش توسط مردان ؛ محافظ نیاز دارم! +فیلم

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی مواردی جالب درباره لمس طرفداران در سینما و از آن بدتر پاسخگو بودن به برخی ها گفت و اعلام کرد نیاز به محافظ دارد.

لینک کوتاه کپی شد

سحر قریشی بازیگری با استعداد و فعال است که به یکی از ستاره های خانم در سینما تبدیل شده است. سحر قریشی فعالیت خاصی در صفحه شخصی اینستاگرامش ندارد اما عکس و فیلم های زیادی از او در فضای مجازی پخش می شود.

به گزارش «شایانیوز» سحر قریشی دارای چهره و اندامی زیبا است اما عموما پوششی نامناسب و جنجالی دار که همین موضوعات باعث می شود تا هر چند وقت یکبار خانم بازیگر بر سر زبان ها بیوفتد.سحر قریشی در ویدئویی جالب می گوید وقتی طرفداران مرد زیادی به آنها نزدیک می شوند باید جواب پس بدهیم!

سحر قریشی

قریشی در مصاحبه ای جالب در مورد طرفداران مردی که در مراسم اکران فیلم ها به استقبال آنها می آیند می گوید گاهی خیلی زیاد به او نزدیک می شوند که موجب دردسر می شود.قریشی در این مصاحبه از نبود محافظ در برخی سینماها گله می کند و می گوید آنها باید بیشتر دقت کنند که چنین اتفاقی برای ما نیفتد.او می گوید وقتی مردان خیلی نزدیک می شوند و می خواهند عکس بگیرند برایش مشکل افرین است و باید جواب پس بدهد.سحرقریشی از مردم خواست لطفا فاصله شان را با او رعایت کنند.

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال می باشد.

خانم بازیگر دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد. او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    وی خدا تازه بعد از امتحان کردن 20 تا مرد تازه از لمس کردن مردا میترسه.... خدایا شکرخودت ظهورکن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها