|

دلخوشی این روزهای دختران پرکار سینما! +عکس

Maryam Momen Shayanews

مریم مومن تصویری سه نفره همراه با همکارانش منتشر کرد و با توجه به جمله ای که نوشته مشخص است که روزهای پرکاری را پشت سر می گذارند.

لینک کوتاه کپی شد

مریم مومن یکی از جوان ترین بازیگران زن ایرانی است. مریم مومن در سینما و تلویزیون بسیار کم کار است اما با بازی در سریال بانوی عمارت در نقش فخر الزمان شناخته و معروف شد.

به گزارش «شایانیوز» بازی مریم مومن از سوی مخاطبان این سریال مورد توجه قرار گرفت و پیگیری ها برای شناخت بازیگر این نقش زیاد شد. مریم مومن برای نخستین بار دراین نقش جلوی دوربین رفت ودر اولین تجربه بازیگری خود توانست نگاه های زیادی رابه سمت خود جلب کند. مریم مومن بازیگر زیبا و خوش چهره ای است که گاهی عکس هایی با استایل های خاص منتشر می کند و البته با نظرات خوب کاربران هم مواجه می شود.

مریم مومن به تازگی عکسی سه نفره همراه با همکارانش منتشر کرده که با توجه به نوشته اش می توان فهمید روزهای پر کاری را پشت سر می گذارد.

مریم مومن

بیوگرافی مریم مومن:

مریم مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

مریم مومن چندی پیش به مناسبت روز تولدش تصاویری ژورنالی از خود منتشر کرد که برای کاربران و مخاطبانش بسیار جذاب و دیدنی بود. مرم مومن در ششم مرداد ماه وارد 23 سالگی شد.

مریم مومن

مریم مومن

مریم مومن ازدواج

مریم مومن هنوز بصورت رسمی ازدواج نکرده اما خودش تایید کرده است در یک رابطه عاشقانه ای قرار داد و دلش برای طرف که اسم اولش (س) هست قنج می رود !

فرزند طلاقم

طلاق شاید الان خیلی مرسوم شده است اما در تایمی که من در یک محیط کوچکی تجربه کردم اصلا راحت نبود و نگاه ها را می فهمیدم. من یک شبه بزرگ شدم در 9 سالگی و اوج بچگی ام حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند.

قاضی به حالم گریه کرد

من هیچ وقت ترجیح ندادم مادرم یا پدرم را بعد طلاق انتخاب کنم.

زمانی که بردنم دادگاه و گفتند دوست داری با مادرت زندگی کنی یا پدر ، من از حد فشار خون دماغ شدم یادمه قاضی به حالم گریه کرد و در نهایت به مادرم سپرده شدم. با این حال جایگاه الان زندگی ام را مدیون قلب مهربان بابام و زحمت های مامانم هستم.

مریم مومن

مریم مومن

مریم مومن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    به به عزیزان دل بدرخشید♥️

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها