|

لحظات دراماتیک ریحانه پارسا؛ ریحانه از "فِساد و فَحشا" برگشت؟ +فیلم

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا ویدیویی احساسی از خود در ماشین منتشر کرده که حالی بسیار بی قرار و ناخوش دارد.

لینک کوتاه کپی شد
2

ریحانه پارسا دختر با استعداد ایرانی است که با بازی در سریال "پدر" معروف شد اما پس از مهاجرت و شروع برهنگی به شهرت خیلی بیشتر و عجیبی رسید. 

به گزارش «شایانیوز» ریحانه پارسا روزهای نه چندان خوبی را پشت سر گذاشته است. راهی که ریحانه در آن است انتخاب خود بوده اما حالا او دختری تنها در غربت است که ظاهرا دیگر خسته شده. ریحانه پارسا پس از مهاجرت هر چند مدت یک بار فازی جدید دارد و با ارتباط با اشخاص مشهور اما نادرست مثل پویان مختاری و تتلو باعث شد تا خود را در منجلاب فساد فرو ببرد. ریحانه دیگر به بی بند و باری معروف است اما هنوز هم فرصت بازگشت به راه درست را نیز دارد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا مدتی با برهنگی جذب فالوور کرد اما حالا دیگر بدن عریانش هم برای کاربران جذابیتی ندارد به همین دلیل به سراغ روش های دیگر برای درآمد رفت زیرا دیگر چاره ای نداشت و باید در کشور غریب هزینه زندگی و روزمرگی اش را در میاورد. ریحانه پارسا در پیج جدیدش نام خود پارسا دیوانه گذاشته که همین موضوع نشان می دهد او در سلامت روحی به سر نمی برد.

ریحانه پارسا

به تازگی ویدیو خاص منتشر شده از ریحانه پارسا بازیگر زن مشهور و جنجالی که در آن ریحانه واقعی را می بینید بدور از برهنه شدن و نمایش و می توان گفت حال دل این روزهای او است.

انتشار این ویدیو با بقیه ویدیوهای ریحانه پارسا فرق داشت و خیلی از کاربران شبکه های اجتماعی معتقد بودند که ریحانه پارسا از راهی که رفته پشیمان است و فقط نمی تواند برگردد (این حرف را خود ریحانه پارسا نیز چند مدت پیش تایید کرد و در یک استوری عاطفی خطاب به عوامل یک فیلم که قبلا در ایران بازی کرده بود گفت که به آرامش نرسیده و در عذاب است)

ریحانه پارسا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی محمد زاده ارسالی در

    خوب است تقواسنجی که درست واختراع کرده اید بجایی میرسید

  • علی ارسالی در

    دمش گرم بابابگذاریدحالشوببره...

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا این خانم دیگه برای به گند گشیدن جوان ها دیگه چقدر باید مایه بزاره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها