|

خارجی بازی مهناز افشار تو این عکس زد بیرون! +عکس

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بازیگر با استعداد کشورمان است که ظاهرا در غربت و تنهایی روز های سختی را می گذراند، با انتشار عکسی زیبا از خود از دوام آوردن نوش…

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار بازیگر با استعداد سینما اما به دور از ایران است. مهناز افشار چند سالی است که مهاجرت کرده و در حال حاظر در ترکیه به سر می برد. افشار سعی بر این دارد تا با مشکلات به دور از خانواده و وطن مثل ناراحتی و افسردگی غلبه کند اما گاهی با انتشار عکس هایی از خود و جملاتی غم انگیز ناراحتی خود را بروز می دهد.

به گزارش «شایانیوز» مهناز افشار هنرمندی 44 ساله است که هنوز زیبایی خاص خودش را دارد اما متاسفانه فعلا از استعداد و هنرش استفاده ای نمی شود و تنها در صفحه اینستاگرامش فعال است. مهناز افشار به تازگی با انتشار عکسی جذاب از خود و البته استایلی متفاوت و جدید، از دوام آوردن و گذشتن روزهای سخت نوشت.

مهناز افشار

مهناز افشار

افشار در کپشن پستش نوشت:

میگذره اینروزا حتی به سختی!

و باید دوام بیاریم و برای خودمون و عزیزانمون و برای هم قوی و مهربان بمانیم

!We have to go through the hard times of our lives and do our best to be strong and kind enough

بیوگرافی مهناز افشار:

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاهی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت. مهناز افشار در سال 1393 با رامین یاسین ازدواج کرد اما زندگی مشترک آن ها بعد از چند سال کوتاه به جدایی ختم شد. مهناز افشار پس از طلاق اعلام کرد که فرزندش در کنار خودش است اما تا به امروز عکسی از وی در ترکیه دیده نشده است.

مهناز افشار

داوری مسابقه استعدادیابی

او در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از داوران در مسابقهٔ تلویزیونی پرشیاز گات تلنت حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش‌ها و بازخوردهای متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

مهناز افشار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها