|

دنیز دختر "علی دایی" زیاد از حد در اروپا غرق شد؛ تیپی منشوری! +عکس

deniz daei shayanews

نیز دایی دختر علی دایی عکسی جدید از خود منتشر کرد که در آن تیپی اروپایی دارد و به سختی می تواند فارسی صحبت کند.

لینک کوتاه کپی شد
3

دنیز دایی دختر اول علی دایی فوتبالیست، مربی و آقای گل جهان است اما خیلی ها هنوز نمی دانند علی دایی به جز همسرش مونا و دخترش نورا، ازدواج قبلی داشته و دختری به نام دنیز در لندن دارد.

به گزارش «شایانیوز» دنیز دایی چند سالی است که همراه با مادرش خارج از ایران به سر می برد. دنیز به دلیل اینکه سال هاست با فرهنگ غیر ایرانی بزرگ شده، حجاب و پوشش چندانی ندارد اما به دلیل محبوبیت پدرش، دنیز هم در فضای مجازی محبوب و پرطرفدار است. دنیز از فعالان اینستاگرام می باشد اما به دلیل اینکه ظاهرا زیاد فارسی صحبت نمی کند کپشن هایش را هم همیشه به انگلیسی تایپ می کند. دنیز دایی به تازگی عکسی از خود منتشر کرد و در متن عکسش به فارسی نوشت:

چرا کپشن فارسی نوشتن از انگیسی نوشتن انقدر سختتره؟ 

دنیز دایی

این حرف دنیز ظاهرا بسیاری از کاربران را خشمگین کرده است زیرا او آنقدر زندگی ای مرفه در لندن داشته که دیگر دارد اصالت ایرانی اش را فراموش می کند. البته ناگفته نماند دنیز خود نیز دختری تلاشگر و موفق است.

دنیز دختر جذاب علی دایی تحصیلات دوره دبیرستان را به پایان رساند و نکته جالب اینکه دختر اول علی دایی جزو دو درصد دانش آموز برتر انگلیس شد.

دنیز دایی

یکی از دوستان ونزدیکان دنیز در واکنش به این موفقت دختر علی دایی نوشت:

جذاب من دنیز عزیزم خبر خوشحالی پایان تحصیلات دبیرستانت را شنیدم که در تمام انگلیس نفر برتر شدی بسیار تبریک میگم که با تلاش مستمر بدون سرمایه پدر در بهترین مدرسه انگلیس با موفقیت قبول شدی به شما و مامان نازنینت که بدور از هر حاشیه ای فقط و فقط به فکر موفقیت و شکوفایی ات بوده و هست تبریک میگم نازنینم از چشم بد دور باشی و در پناه حق به موفقیت‌های بیشتر در زندگیت برسی شاد باشی افتخار پدر و مادر و دوستدارانت تبریک تبریک تبریک

دنیز دایی

البته دختر علی دایی به جز هوش بالایی که دارد، رقص را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند و گاهی فیلم و عکس هایی از تمرینات رقصش منتشر می کند که در ادامه فیلمی از رقص زیبای دنیز را مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ایرانی ارسالی در

    این بیشتر به جفتک زدن میمونه تا رقص پول‌های باد آورده رو باید باد ببره خوب داره از پول باباششششش استفاده میکنه

  • محسن ارسالی در

    چیکار به زندگی شخصی مردم دارین ، چشم دیدن موفقیت اون دختر رو ندارین ،همه زحمت بزرگ کردن اون دختر به عهده مادر اش بوده الحق والانصاف هم توانسته بچه سالمی تحویل جامعه بده ، اگه ایران بود سرش یا توگوشی بود یا مثل هلیا قمه میکشید😂😂😂

  • ناشناس ارسالی در

    علی دایی با اون همه ثروتش جوری میناله که ادم دلش میخواد دو زار بزاره کف دستش فقط اسم در کرده من که هیچ وقت ازش خوشم نیومده خیلی احساس غرور میکنه مسخره با اون حرف زدنش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها