|

شکایت علی دایی از همسرش خبر ساز شد! +عکس

ali daei shayanews

علی دایی برای گرفتن حضانت دختر اولش دنیز قصد شکایت از همسر سابقش را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

علی دایی بازیکن پیشکسوت و محبوب فوتبال کشورمان است که در ازدواج اولش زمانی که 25 سال سن داشت با خانمی به نام مریم ازدواج کرد اما این رابطه دوام چندانی نداشت و پس از به دنیا آمدن دختر اول علی دایی «دنیز» به طلاق منجر شد.

به گزارش «شایانیوز» دنیز دایی چند سالی است که همراه با مادرش در لندن زندگی می کند و هراز چند گاهی و بسیار کم پدرش را می بیند. علی دایی که در طی سالیان گذشته برای چندمین بار از مایلی کهن شکایت کرده بود و بعد از اینکه رای دادگاه تجدید نظر محمدمایلی کهن صادر شد و قاضی حکم به اجرای ۴ماه زندان تعزیری مایلی کهن داد دایی در مورد این پرونده گفته بود:«به جان  نورا  نمی بخشم» و مایلی کهن بعد از اینکه فهمید حکم تایید شده به کنایه خطاب به دایی گفت:«به جان  دنیز  نمی بخشم»

دنیز دختر اول علی دایی  است که با نورا خواهر ناخوانده است. همین ماجرا، جرقه ای بود تا اینکه ماجرای  همسر دوم علی دایی و دختر اولش (دنیز) بر سر زبان ها بیفتد.

علی دایی و همسر دومش و دخترش نورا
علی دایی و همسر دومش و دخترش نورا

علی دایی و همسر

بسیاری نورا رو تنها  دختر علی دایی  م یدانند، اما در واقع  علی دایی  در گذشته یکبار ازدواج کرده و از همسر سابق خود دختری بنام دنیز دارد. دایی به غیر از نورا فرزند دیگری دارد که عکس و نام او کمتر در رسانه ها منتشر شده است. فرزند دیگر علی دایی که این یکی هم دختر است “دنیز” نام دارد و حاصل ازدواج نخست و البته نافرجام علی دایی است. “دنیز” هم اکنون به همراه مادرش در لندن زندگی می کند و سالی یک بار برای دیدن پدرش به ایران می آید.

علی دایی و همسر دومش
علی دایی و همسر دومش

چندی قبل نیز سایت های خبری بدون نام بردن از علی دایی نوشتند: مربی مشهور درخواست گرفتن حضانت دخترش از  همسر  سابقش را کرده و پیام داده که این ماجرا حتی اگر به مطبوعات و رسانه ها هم کشیده شود و آبروی او را به مخاطره بیندازد باز هم دست نمی کشد پس بهتر است همه چیز مسالمت آمیز حل شود.

علی دایی

دختر علی دایی

البته بر طبق اخبار منابع موثق، همسر سابق این مربی مشهور هم پیغام داده که وی برود از طریق شکایت، خواسته ی خود را مطرح کند؛ چرا که به هیچ عنوان اجازه نمی دهد دخترش نزد این مربی و همسر سابقش زندگی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بی نام ارسالی در

    علی دایی الان ۵۲ سال سن دارد و اگر بنا به گفته شما در ۲۵ سالگی ازدواج کرده بود پس الان دخترش باید بیست و چند ساله باشد ، گرفتن حضانت برای بچه زیر سن قانونی است ، بعد هم چه کسی گفته این دختر بچه ای که عکسش کنار آقای دایی است دختر اول اوست ، شاید از بستگانش است ، شما چرا دروغ‌های مایلی کهن را تکرار می کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها