|

سپهر حیدری از تولد لاکچری در قایق تا زندگی در لوکس ترین برج دبی!

sepehr heydari shayanews

سپهر حیدری بازیکن مشهور جشن تولد 41 سالگی خود را در روی یک قایق تفریحی در کشور امارات به همراه همسرش آرام جوینده گرفت. در فیلم بالا ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

سپهر حیدری بازیکن مشهور جشن تولد 41 سالگی خود را در  روی یک قایق تفریحی گران در کشور امارات به همراه همسرش آرام جوینده گرفت. در فیلم ببینید.

سپهر حیدری در دبی چه می کند؟

سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس که مدت‌ هاست در زمینه آکادمی فوتبال فعالیت می‌ کند چند روزی است برای ادامه فعالیتش راهی دبی شده تا آکادمی خود را در آنجا تاسیس کند.

حیدری که این روزها مشغول جابه‌جایی و گرفتن خانه در برج خلیفه دبی است.

برج خلیفه خانه جدید سپهر حیدری و همسرش چگونه جایی است؟

برج خلیفه که به عنوان برج دبی نیز شناخته می شود ، یک آسمان خراش واقع در دبی ، امارات متحده عربی است. این برج رکورد بلندترین سازه ی انسان ساخت در جهان با ارتفاع 829.8 متر را داراست. این پروژه در 21 سپتامبر سال 2004 آغاز شد و در 4 ژانویه سال 2010 بطور رسمی افتتاح گردید. این برج بخشی از توسعه ی 2 کیلومتر مربعی از مرکز شهر دبی است. برج خلیفه توسط معماران اسکیدمور Skidmore ، اوینگز Owings و مریلMerill در شیکاگو طراحی شده است. کل هزینه ساخت پروژه در حدود 1.5 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

نام اصلی بنا برج دبی بود اما بعدا به افتخار خلیفه بن زاید آل نهیان ، رئیس دولت امارات ، و به پاس حمایت های فراوان وی در طول ساخت بنا و اتمام آن به برج خلیفه تغییر نام داد. مجموعه شامل 30000 خانه ، نه هتل ، 7.4 ایکر فضای پارکینگ ، 19 برج مسکونی و بازار دبی Dubai Mall می باشد. برج خلیفه دارای رکورد بلندترین سازه ی جهان تا کنون است و ساختمانی با بیشترین طبقه در دنیاست ، برج خلیفه همچنین بلندترین آسانسور و سریع ترین آسانسور ( 18 متر در ثانیه ) در جهان را داراست.

burj-khalifa-night-picture

burj-khalifa--photo

نمایی از برج خلیفه دبی از داخل آسانسور

بیوگرافی سپهر حیدری:

سپهر حیدری متولد سال ۱۳۵۹ در اصفهان است. او بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس و مس کرمان و ذوب آهن اصفهان بود. اکنون سپهر حیدری در پرسپولیس یا تیم های تهرانی، فعال نیست. گل طلایی سپهر حیدری که موجب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر شد، یکی از گل های به یاد ماندنی همسر آرام جوینده است. 

سپهر حیدری و همسرش به سبک زندگی لاکچری علاقمند هستند، عکس‌هایی که این زوج از خود منتشر می‌کنند، اغلب در فضایی لوکس و لباس‌هایی از گران‌ترین برندهای جهانی هستند، پیش‌تر نیز تولد لاکچری فرزند آنها دیاکو بسیار خبرساز شده بود.

سپهر حیدری و همسرش سپهر حیدری و همسرش

 همسر سپهر حیدری کیست؟

 آرام جوینده همسر سپهر حیدری که در اینستاگرام نیز حضور فعالی دارد، متولد دهه هفتاد است که چند سال پیش با سپهر حیدری، فوتبالیست و بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس تهران ازدواج کرد و اکنون صاحب دو  فرزند هستند، پسر اول آنها دیاکو  نام  دارد و فرزند تازه متولد شده آنها نیز آروکو نام دارد.

آرام جوینده در حوزه مدلینگ پس از ازدواجش فعالیتی ندارد اما مدیریت سالن زیبایی آرام جوینده در تهران را بر عهده دارد. او در اینستاگرام از سال ۹۷ فعال شد و تا کنون بیش از ۱۰۰ پست به اشتراک گذاشته و قریب به ۱۳۸ هزار دنبال کننده دارد. اخیرا در یک استوری اعلام کرد که حاضر به تبلیغات در صفحه اش برای برندها می باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها