|

سحر دولتشاهی و استایل گلادیاتورانه اش در فرش قرمز روسیه!

سحر دولتشاهی شنبه شب در فرش قرمز فستیوال kino bravo مسکو حاضر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مارکو مولر که از مطرح ترین و معتبرترین سینماگران دنیاست و پیش از این مدیریت فستیوال‌های ونیز، لوکارنو و ... را برعهده داشته، ریاست هیات داوران این فستیوال که هم اکنون در کشور روسیه درحال برگزاری است را بر عهده دارد. سحر دولتشاهی نیز یکی از داوران اصلی این فستیوال است.

 سحر دولتشاهی هم اکنون در فرش قرمز فستیوال kino bravo حاضر شده است. استایل خاص و مجلسی خانم بازیگر در روسیه توجه‌ها را به خود جلب‌کرد.

او لباس مجلسی مشکی رنگی را  بر تن  زده که پایین آن حلال های اشکی طلایی کار شده و آستین های لباس نیز سه ربع هستند.

وی موهای خود را با توربانی مشکی رنگ پوشانده و  نکته عجیب استایل وی این است که برای پوشش دستانش از دستبندی استفاده کرده که بیشتر شبیه به ارنج بند های مردان گلادیاتور یا روم های باستان که در فیلم های جنگی مشاهده کرده ایم هستند.

حتی گوشواره هایی که مورد استفاده قرار داده  بسیار بزرگ و در  مایه های دستنبد هایش است که بنظر سنگین هم می آیند. 

سحر دولتشاهی در این تصاویر چهره بشاش و خوشحال همیشگی را ندارد و انگار که بزور لبخند میزند! هنمچنین آرایش نود و سایه های اسموکی انگار که سن خانم بازیگر را بالاتر  برده و چهره او را غمبار کرده است.

البته برخی کاربران درباره چهره این بازیگر ۴۴ ساله اظهار نظرهای جالبی داشتند و گمانه‌ زنی کردند سحر دولتشاهی دور جدیدی از جراحی‌های زیبایی را آغاز کرده و به همین علت چهره متفاوتی از او در روسیه می‌بینیم.

photo_2024-09-28_13-36-35

photo_2024-09-28_13-36-00

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها