|

قبل و بعد لیندا کیانی / معصومه روز حسرت بعد شونزده سال شده مدلینگ پایه یک سینما

لیندا کیانی بازیگر مشهور ایرانیه که این روزها در دهه پنجم عمر خود میگذرونه و اینبار با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- لیندا کیانی بازیگر جذاب ایرانی است. وی که تا به حال در فیلم و سریال های بسیار زیادی ایفای نقش داشته، از دست هنرمندانی محسوب میشه که کار خود را با ایفای نقش در تلویزون شروع کرد. چرا که خیلی از چهره ها هستند که با آشنا بازی و یا دیگر دلایل، از همون ابتدا فعالیت خود را با سینما آغاز می کنند. تازه خیلی ها هم در نقش اصلی قرار میگیرند که خب همه اینها جای تعجب داره. از طرفی هم باید بگیم اینجوریم نیست که غیر ممکن باشه و کسی نتونه با تست بازیگری مستقیم بره سینما، اما خب تعدادشون کمه و هنرمدانی که از جعبه جادویی به این عرصه ورود کردند، یه جورایی خاک تلویزیون رو خورده اند. لیندا کیانی دقیقا اینچنین هنرمندی بود که با بازی در سریال "روز حسرت" دیده و مشهور شد.خانوم بازیگر بعد تر در سریال "پایتخت" بود که با ایفای کاراکتر خانم فدوی محبوبیتی فراوون پیدا کرد و دیگه شد یک چهره سینمایی که تنها در شبکه خانگی و بر روی پرده نقره ای دیده میشه. 

لیندا کیانی
لیندا کیانی 16 سال پیش

سریال "روز حسرت" که در ماه رمضان پخش شد، برمیگرده به سال 1387. در این سالها لیندا کیانی تنها 28 سال سن داشت و چهره ای بسیار جوان بود که اوایلش رو پش میرفت. لیندا بانو هنوز هم هنرمندی جوان محسوب میشه، چرا که با وجود 44 سال سن اما هنوز هم زیبایی و طراوت چهره خودش رو داره. وی در چن سال اخیر به حوزه مدلینگ ورود کرد و با انتشار تصاور مختلف از استایل و سبک آرایش، در ظاهری دیگر بولد شد. لیندا کیانی در حال حاضر چهره ای نچرال دارد که خب به دلیل مراقبت های مختلف پوستی و دیگر خدمات زیبای، همچنان انگار 28 سالشه! در ادامه مشاهده می کنید یه قبل و بعد جالب از وی که تغییراتش رو نشون میده. 

لیندا کیانی

لیندا کیانی

لیندا کیانی

لیندا کیانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها