|

سن نوح لیندا کیانی وقتی همچین خواهرزاده ی خوشتیپی داره / کیکشو هری پاتر جادو کرده

linda- kiani shayanews

لیندا کیانی از اون دسته از بازیگراست که بسیار بی حاشیه و سر و صدا به کارش میپردازه و این موضوع تا جایی پیش رفت که تو سکوت ازدواج هم کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیندا کیانی رو خیلی ها به علت صدای شیوایی که داره میشناسن چرا که تن صدای این بازیگر خیلی خاص هست و جالبه که این اواخر حتی یه گریزی هم به گویندگی زد که احتمال موفقیتش تو این زمینه بسیار بالاست. البته که لیندا کیانی رو میشه از اون دسته بازیگرا دوست که خانوم مولتی شانس هست یعنی خداوند هر چیز خوبی رو توی ایشون گنجونده از صدای خوب بگیر تا استعداد بینظیر توی بازیگری و زیبایی منحصر به فرد بنابراین ایشون رو میشه یکی از سوپراستارهای بی حاشیه در سینمای ایران دونست که علاوه بر این ها خانوم بازیگر حسابی هم بی حاشیه هست و اصلا دور و بر اینجور چیزها نمی پلکه.

حتی این بی حاشیه بودن لیندا کیانی تا جایی پیش رفته که خانوم بازیگر حتی از همسر خودش هم رونمایی نکرده با وجود این که چند سال هست که به جرگه ی متاهلین پیوسته ولی انگار که لیندا خانوم دوست داره که بین زندگی خصوصی و حرفه ایش یه دیوار داشته باشه و همه هم به این مرز و دیواری که خانوم بازیگر مشخص کرده احترام میذارن. اما برسیم به فعالیت های مجازی ایشون که اونقدرا که باید و شاید در فضای مجازی فعال نیست و هر از گاهی میاد و اگر خیلی کیفش کوک باشه یه پست منتشر میکنه که این موضوع برای اون هایی که طرفدارش هستن و دوسش دارن عالیه. حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازیگر براتون میگیم.

لیندا کیانی

خط مستقیم لیندا کیانی تو استایل تا مسکو میره

میدونید که چهره و استایل افراد سلبریتی در هر جامعه ای همیشه مهم بوده و هست علی الخصوص وقتی که بازیگر باشن یعنی یه بازیگر در صورتی که خوش چهره نباشه شانس خیلی کمتری برای دیده شدن داره و در صورتی هم که اونقدرا قیافه ی فضایی نداشته باشه ولی خوش لباس باشه باز هم شانس داره مثلا سارا بهرامی رو میشه یکی از بازیگرایی دونست که زیباست ولی زیبایی ایشون ماورایی نیست و در عین سادگی بسیار شیکه ولی موضوعی که در خصوص این بازیگر وجود داره این هست که ایشون بی نهایت خوش لباس هست و همیشه تعریف خوشتیپی ایشون که بسیار هم کم حاشیه هست بوده.

بنابراین این روزا خوش استایل بودن و لباس های مناسب میتونه شلول شما رو بسیار بالا ببره مثلا برعکس این موضوع رو میشه ففرشته حسینی و نوید محمدزاده دونست که خیلی ها این دو بازیگر رو توی استایل قبول ندارن چرا که این دو نفر سراغ استایل های عجیب و غریبی میرن که شاید یه اقلیتی از اون ها خوششون بیاد، اما بگذریم از لیندا کیانی بگیم که ایشون هم به عنوان یه بازیگر خوشتیپ همیشه شناخته شده بوده و هست ولی خب موضوعی که وجود داره این هست که ایشون زیاد اهل ریسک توی استایل نیست و کمک کم داره تویه مود پیش میره.

لیندا کیانی سن نوح داره یا خواهرزاده اش زود بزرگ شده!

دقت کردید نسل جدید چه زود داره بزرگ میشه و جالبه که این روزا وقتی توی اینستاگرام آدم پست هایی مبنی بر تولد بعضی از افراد رو که دارن 18 سالگیشون رو جشن میگیرن میبینه باورش نمیشه که این ها واقعا توی این سن و سال باشه چرا که وقتی با سن هجده سالگی خودشس مقایسه شون میکنه یه جورایی انگار در مقابل این دوستان بچه دبستانی محسوب میشده ولی موضوعی هم که وجود داره اینه که این روزا خیلی از افراد قبل از این که سنشون به بالاتر از بیست برسه میرن سراغ عمل های زیبایی و این موضوع باعث میشه که خیلی تغییر توی اون ها ایجاد بشه و نشه سنشون رو حدس زد.

بنابراین تب عمل های زیبایی توی کشورمون شدیدا داره زیاد میشه و سن انجام این عمل ها هم به شدت اومده پایین که باید برای این موضوع یه فرهنگسازی انجام بشه. اما برسیم به لیندا کیانی که اخیرا یه عکس از ایشون کنار کسی که عنوان شده خواهر زاده اش هست منتشر شده که خب خاله و خواهر زاده انگار تفاوت زیادی از لحاظ سنی نداشته باشن در حالی که اصلا به لیندا کیانی نمیاد که خاله ی یه خانوم به این سن باشه و حالا برای خیلی ها سوال بوده که مگه لیندا کیانی چند سالشه؟ که باید بگیم این بازیگر عزیز 43 سال داره ولی خب خیلی بهتر و جوون تر از سنش مونده!

لیندا کیانی

کیک تولد عجیب لیندا کیانی رو از فیلم هری پاتر کشیدن بیرون انگار!

گفتیم که لیندا خانوم 43 سال داره در حالی که اصلا این سن بهشون نمیاد و خب خیلی کم سن و سال تر دیده میشه که خب این روزا اکثر بازیگرامون اینطوری هستن چرا که انواع و اقسام مراقبت های چپپوستی و رژیم ها رو باید رعایت کنن تا بالاخره خیلی دیرتر سن بازنشستگیشون برسه هر چند که تو این عرصه بازنشستگی بی معناست ولی خب خیلی ها با بالارفتن سنشون کنار گذاشته میشن و به کلی از عرصه ها دور بنابراین باید به این قسمت از زندگیشون خیلی توجه کنن بازیگرا هر چند که پیری یه روند عادی و طبیعی در زندگی هر کسی هست.

اما بگیم از کیک تولد خانوم لیندا کیانی که به مناسب تولدش عکسش رو منتشر کرده بود که یه جورایی به نظر خیلی ها عجیب و غریب میومد چون در نظر اول وقتی یه چیزی مثل کنده ی درخت رو کنار کیک میبینید فکر میکنید که چسبیده به کیک در حالی که فقط یه وسیله ی دکوری هست ولی خطای دید ایجاد میکنه.

لیندا کیانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی