|

کی میگه پول آدمو جوون نمیکنه فلور نظری رو اصلا نمیشه شناخت / شبیه بازیگرای هالیوود شد

felor-nazari shayanews

فلور نظری به کلی با تلویزیون دیده و شناخته شد و خبری از ایشون توی سینما به گوش نرسید و در حال حاضر هم که یه پاش ایرانه و یه پاش آلمان.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فلور نظری رو میشه از اون بازیگرایی دونست که هر جا نقش یه مادر مهربون لازم بوده خانوم رو صدا کردن البته توی تلویزیون و فلور خانوم اونقدرا توی سینما نتونست برای خودش راه باز کنه که خب میتونه دلایلی مختلفی داشته باشه یکیش میتونه این باشه که جنس بازیه خانوم به درد سینما نمیخورد چون بالاخره بازی ها و نقش ها در سینما چالشی تر هستن و یا مورد دیگه هم میتونه این باشه که فلور نظری چهره ای سینمایی پسند نداشت که خب هر دوی این دو مورد در کنار هم ایشون رو پشت درهای بسته ی سینما نگه داشت ولی با وجود تلویزیون کسی نباید نگران این موضوع باشه چون بالاخره این رسانه خیلی بزرگه و طرفدارهای زیادی داره.

بنابراین فلور نظری و هر کس دیگه ای که از این طریق دیده و شناخته بشه میتونه بین مردم معروف بمونه البته در صورتی که توی پروژه های مختلف براش کار باشه و مورد بی توجهی تلویزیون قرار نگیره که فلور نظری از این جهت تقریبا خوش شانس بوده و البته که تنها ایشون نیست که اینطوریه خیلی های دیگه هستن سینما براشون آغوش باز نکرد و فقط با تلویزیون دیده شدن مثل نفیسه روشن که حتی داشتن چشم های رنگی هم نتونست خانوم رو به سمت پرده ی نقره ای ببره. از اینا که بگذریم برسیم به حال و هوای این روزای فلور نظری که از پیجش کاملا قابل مشاهده هست که در ادامه درباره اش براتون بیشتر میگیم.

فلور نظری

فلور نظری ساده توی فیلما رو به فراموشی بسپارید و با نیو فیس خانوم آشنا بشید

این روزا فضای مجازی و اجتماع داره به سمتی میره که انگار میخواد روی این موضوع که خودمون رو تغییر بدیم تمرکز کنه که خب هر دوی این فضا از آدم هایی مثل ما تشکیل شدن یعنی ما خودمون میخواهیم که خودمون رو تغییر بدیم که بیشتر منظورمون به چهره و قیافه هست انگار یه حس ناکافی بودن به جون خیلی ها افتاده و فکر میکنن که باید برای این که زیبا بشن حتما یه تغییری توی خودشون ایجاد کنن تا شبیه اون افرادی که توی اینستاگرام میبینن بشن!

در حالی که تعریف هر کسی از زیبایی متفاوته ولی خب این تعریف ها انگار برای یه سری ها دستخوش تغییر شده و ملاک های دیگه ای داره بهشون از سمت اجتماع و مجازی تحمیل میشه مثلا هر کسی برای زیبایی باید یه پوست صاف و آینه ای داشته باشه، دماغش قده فندق باشه، یه ذره چربی نداشته باشه و از طرف دیگه لاغر هم نباشه، موهای صاف و کراتینه شده داشته باشه و... که خب ما مخالف این نیستیم که افرادی که به نظرشون نقصی دارن که با برطرف کردن اون میتونن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشن برن سراغ رفع کردن اون.

ولی خب اینجور کارهای زیبایی یه جورایی خوره میندازه به جون آدم و انگار که هر کسی که دماغش رو عمل میکنه میگه خب الان بهتره یکم ژل بزنم و بوتاکس کنم بعد میگه لیفت شقیقه هم خوبه و الی آخر که خب همه ی این ها هم پول کلان میخواد ولی حالا چرا این ها رو گفتیم چون بازیگرا هم که به عنوان افراد معروف در اجتماع یه جورایی الگوی خیلی ها هستن به سمت و سوی عمل های زیبایی رفتن و انگار اونا هم به این موضوع به عنوان الگو دامن میزنن مثلا فلور نظری این روزا که به تازگی عکس زیر رو از خودش منتشر کرده رو با اونی که توی تلویزیون می دیدید مقایسه کنید و ببینید چقدر فرقشونه!

فلور نظری

فلور نظری دیگه جدی جدی اونور آبی شد

این روزا آمار مهاجرت خیلی داره بالا میره و افراد زیادی در حال کوچ کردن هستن که خب همه برای پیشرفت بیشتره ولی در این بین یه سری از بازیگرا و افراد معروف هم در حال مهاجرت هستن که بعضی از این دوستان هم برای پیشرفت بیشتر میرن ولی یه سری کارهای عجیب و غریب هم انجام میدن در حالی که پیشرفت این دسته سرابی بیش نیست و نهایتا از یادها هم پاک میشن مثل مهناز افشار که با رفتنش کم کم برای مردم کمرنگ شد چون یه بازیگر رو بازیش هست که به یاد میاره و ایشون بعد از رفتن دیگه از یادها هم رفت و کم رنگ شد.

حالا ر این بین فلور نظری هم یه مدت میرفت آلمان و میومد ایران که خب خیلی ها فکر میکردن که برای مسافرت میره به این کشور که دیگه توی بیوش زد که کلا در آلمان زندگی میکنه که البته فرق ایشون با امثال مهناز افشار اینه که فلور نظری میتونه برای بازی در پروژه های مختلف به ایران برگرده ولی مهناز افشار این حق رو از خودش ساقط کرد.

فلور نظری

فلور نظری عینکشو نذاشته بود که اینو پست کرده!

این روا خیلی از اپ ها وجود دارن که چهره رو تغییر میدن و یه عالمه آدم رو خوشگل میکنن ولی میدونید مشکل کجاست؟ اونجا که عکسی که بعد از این تغییرات تحویل میدن اصلا خوده ما نیستیم به قدری که تغییر و ادیت روی عکس وجود داره ولی در این بین اسنپ چت و عکس گرفتن با فیلترای مختلف کم بود یه سری ها میان عکس هاشون رو که از این اپ ها تحویل گرفتن رو توی اینستاگرامشون به اشتراک میذارن مثلا فلور نظری به تازگی عکس زیر رو منتشر کرده که اصلا و ابدا به خودش شباهت نداره و انگار یه بازیگر هالیوودیه ولی معلوم نیست که خانوم با چه فازی پستش کرده!

فلور نظری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها