|

تریپ مدرسه ای فلور نظری تو 55 سالگی وقتی خیلیم سانتی شده؛ دروغ بزرگش سرخش کرد

felor nazari shayanews

فلور نظری بازیگر مشهور و مهاجرت کرده ای هستش که هر چند وقت یکبار با موضوعی سوژه میشه و اینبار هم با استایل مدرسه طورش اینچنین شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران به خصوص خانوم ما هستند که در این چند سال اخیر به شدت عجیب شدن. چندتایی یهو از کشور رفتن و دست به مهاجرت هایی پر حاشیه زدند. چندتایی هم در داخل کشور با موضوعات مختلف مثل استایل و ازدواج و پست و استوری های غریب و … مورد توجه واقع شدند که البته برخی از اونها هم با حرکت هایی به مانند عمل زیبایی های فراوون و فیلر و ژل های متعددی که تزریق کرده بودند جنجالی شدند. یکی از این افراد خانوم فلور نظری می باشد که این روزها از این رو به اون رو شده.

فلور نظری از بازیگران سن و سال داری می باشد که متولد دهه چهل است اما در باطن! چر که خانوم بازیگر از لحاظ روحیه ای و ظاهری به دخترای جوان دهه هشتادی هستند که تازه دیپلم خود را گرفتن و گویی سالهای دراز قراره که جوانی کنند! فلور نظری در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته که بیشتر اونها مدل طنز بودند اما طنزی که درش این چهره جدی طور بوده! مثل "خانه به دوش" و یا شاید هم "گسل". در ادامه ابدا یه قبل و بعد از فلور نظری بینیم تا ادامه مطلب.

Untitled

مدرسه رفتن فلور نظری تو 55 سالگی

البته که این تغییر کردنه تنها مختص فلور بانو نیست و هستند هنرمندانی به مانند خانوم بهنوش طباطبایی که نیستن نیستن یهو تو مراسمی دیده میشن و اینجاست که واویلا میشه چرا که از شدت تغییر انگاری یکی دیگه تو عکسا هستش و مورد توجه قرار میگیره ها، ولی این مدلی که همه متعجبن و خیلیا هم ایشون رو با کمبود اعتماد به نفس می بینند. چرا که به طور کل چهره ای دیگر ساخته.

اما برگردیم سراغ فلور نظری خودمون که خانوم بازیگر رو می بینیم این روزها در فرسنگ ها خارج از ایران. فلور نظری اینکه یه مدل دیگه شده به کنار، اینکه ویدوی هایی عجیب هم میسازه و به اشتراک میذاره واقعا از عجایبه. در ادامه مشاهده می کنید خانوم بازیگر رو در حالی که انگاری میخوان برن مدرسه و خبر نداریم.

فلور نظری این روزا چیکار میکنه؟ با این تفاسیر شده مدل؟

فلور نظری اما حالا چه میکنه؟ بنظرتون خانوم بازیگر نشسته تو خونش و از پس اندازی که در این سالهای اخیر کرده استفاده میکنه؟ اینطور به نظر نمیرسه! چرا که هنرمندانی به ماند خانوم ترانه علیدوستی که سالها در سینما و نمایش خانگی کار کردن و لحظه ای پاشون رو تو تلویزیون نذاشتن میتونن حساب بانکی پر و پیمونی در داخل و خارج داشته باشن و چهره هایی به مانند فلور نظری که اغلب بازیگر جعبه جادو بودن قطعا به اون میزان درآمد نداشتن که هیچ، به گفته بسیاری از هنرمندان به موقع هم پولشون پرداخت میشد! اما بگذریم و برسیم به فلور بانو که این روزا شدن به بلاگر تمامن عیار و گشت بند هم استوری های تبلیغاتی دارند. در ادامه ببینیم ظاهر جدید وی رو در حالی که معرفی حضوری داشتن!

felor_nazarii_s+instagram+2023-6-27+story

دوست دارید فلور نظری رو بشناسید؟

فلور 53 ساله علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است. نظری در آثاری چون «رویای خیس»، «خانه به دوش»، «مسافری از هند»، «پرواز در حباب» و «نفس گرم» نقش آفرینی کرده است و 20 سال است که در عرصه بازیگری فعالیت می کند. با اینکه خیلی از سایت ها فلور نظری را متاهل معرفی می کنند ولی به نظر می رسد که او جدا شده باشد.

فلور+نظری

دروغ بزرگ و عجیب فلور نظری

فلور خانم تو اینستاگرام یک میلیون دنبال کننده دارد و خیلی هم اونجا فعال است. هر روز تقریباً پست و استوری می گذارد. البته گاهی وقت ها هم استوری هایی که می گذارد حاشیه ساز می شود. مثلاً همین چند مدت پیش فلور خانم تو اینستاگرام دست به افشاگری زد و تو یک لایو گفت ازدواج نکرده و به دروغ گفته متاهل است تا راحت تر باشه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی