|

بازگشت امیر تتلو به ایران؛ رسوایی خانه وحشت کار دست خواننده حاشیه دار داد!

امیر تتلو با انتشار پستی اعلام کرد که امشب با پرواز ساعت 10 شب هواپیمایی ماهان به ایران بر می گردد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تتلو قبلا هم چندباری ادعای بازگشت به ایران را مطرح کرده بود. او این بار باز هم بلیت بازگشت خود به ایران را منتشر کرد.

کانال چندثانیه به نقل از بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی نوشت: ظاهرا تتلو‌ با مدیر برنامه‌ و چند نفر از دوستان نزدیکش مشاجره تندی داشته و ادعا کرده که مردم لیاقتش را ندارند و امشب به ایران برمیگردد!

پرونده خانه وحشت امیر تتلو این روزها سر و صدای زیادی در فضای مجازی بپا کرده و چندین دختر که مدعی هستند قربانی تتلو شدند با انتشار ویدیو، فایل صوتی و مصاحبه درباره اتفاقات این خانه صحبت کردند.

امیر تتلو چه ساعتی و با چه پروازی به ایران می آید؟

تتلو در صفحه یوتیوب خودش گفت که امشب با پرواز ساعت 10 شب از ترکیه به ایران بر می گرده و از هوادارانش خواست تا برای استقبال از او به فرودگاه بیان

500

امیر تتلو درباره اومدنش به ایران اینطور نوشت: خب من تا الان نشستم تا دوستان بیدار شن و بیدار شدن بلاخره و جدی بلیطو گرفتم واسه ساعت ده شب همین امشب تتلیتیا آماده فرودگاه اومدن هستین ؟؟؟ ده و خورده ای تو بگو اصلا با تاخیر ساعت یازده شب بپرم، سه ساعت پروازه، دو  نصف شب میرسم باورم نمیشه بعد از این همه سال دارم برمیگردم به کشورم بسیار خوشحالم که بلخره دارم از این زندان  راحت میشم بلیطم صادر شد.

البته باید این رو هم بگیم که تتلو تا به حال چندین و چند بار اعلام کرده که می خواد بیاد ایران و هر بار اما با بهانه برگشتنش رو منتفی کرد و د ترکیه ماندگار شد. حالا باید منتظر ماند و دید آیا واقعاً امیر تتلو با پرواز امشب هواپیمایی ماهان به تهران میاد یا خیر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی