|

وقتی پژمان جمشیدی هم مثل گلزار داماد شده؛ اینکه خواهرش چه اروپاییه به کنار ژست عروسو!

پژمان جمشیدی بازیگر مشهور و پر طرفداریه که اینبار عکسش با صدف اسپهدی بود که مورد توجه کاربران قرار گرفت و کلی کامنت نثارش شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها روزهای شلوغ بازیگران است. برخی از اونها یه پاشون تو اکران های خصوص و مردمیه و یه پاشون تو جشن حافظ و در حال گرفتن تندیس حافظ! احتمالا حدس زده باشین منظور چه کسی میتونه باشه و اون کسی نیست جز آقای پژمان جمشیدی. فوتبالیستی که تا همین چند صباح پیش، فوتبالیست بود و حالا شده بازیگر دست اول سینما که به قول کاربری هر کجا رو که نگاه میکنی جمشیدی هست! 

پژمان جمشیدی این چهره دهه پنجاهیه ایرانی ابتدا با بازی در سریال "پژمان" بود که دیده شد و شهرت یافت. البته که همونطور که میدمندی و از اسم کار هم مشخصه، این سریال در رابطه با خودش بود و مثلا یه جورایی زندگیش رو در قالب طنز درآورده بودند که خب باید بگیم الحق که نویسنده و کارگردانی و البته بازیگری منحصر به فردی این تیم عالی بود و تونستن نگاه بسیاری از مخاطبین رو به سمت خود جلب کنند. 

پژمان جمشیدی انگار فقط همین یک سریال رو بازی کرد تا فقط و فقط اسمش به عنوان بازیگر در بره! انگار تستی بود و حالا می بینیم که آقای بازیگر چپ و راست سینما و نمایش خانگی رو در بر گرفته.

پژمان+جمشیدی

وقتی پژمان جمشیدی خیلی خفنه و خواهرشم کف میکنه!

اما بگذریم و بسیم به حال حاضر این بازیگر پر طرفدار که خب اعترافی نیست جز اینکه پژمان جمشیدی واقعا بازیگره، چرا که از معدود هنرمندانی هستش که توانایی این رو داره تا هم در ژانر طنز و هم درام و هم جنایی و …. همه مدله مثل بنز بازی کنه بدون ذره ای نقص. یادمه خانوم الهام اخوان بود که در یک مصاحبه می گفت پژمان جمشیدی به شدت باهوشه و میتونه در لحظه ایراد کارت رو بگیره و البته بهت یاد بده. تو کارش خیلی جدیه و به شدت زود میتونه دیالوگ هارو حفظ کنه!

احتمال پژمان خان اشتباها رفته بوده فوتبال! قطعا جایگاهی طلایی در بازیگری داشته و حال در این جایگاه قرار داره. پژمان جمشیدی به تازگی هم در جشن حافظ حضور پیدا کرد و تندیس حافظ رو در دست گرفت. در ادامه ببینیم واکنش طنز خواهرش رو نسبت به این شرایط.

جمشیدی اینجا ، جمشیدی اونجا، جمشیدی همه جا فقط کافی دستتو دراز کنی

اینها به کنار، یکی نیست بگه جمشیدی جان ما هیچ، خودت خسته نشدی از اینهمه بازی؟ پژمان جمشیدی که این روزها حسابی بر روی پرده سینما نگاه مخاطبین رو جلب خود کرده بود، یهو یه فیلم دیگه ازش رو شد به نام "هتل"! این فیلم در تاریخ 5 مهر ماه رفت روی پرده سینماها اما جالبه که تونست در عرض تنها 4 روزها بیش از 90 هزار مخاطب رو به سمت سینما بکشونه. 

"هتل" روایت یک هتل پرماجرا و مهمان‌های ناخونده‌ اش است که پس از ورود دو مرد و چهار زن، موقعیت‌های چالش برانگیزی رو رقم می‌زند.

زوج اصلی این فیلم پژمان جمشیدی و محسن کیایی هستند اما به تازگی تصویر پژمان خان با صدف اسپهبدی زد تو ذوق کاربرای مجازی!

Untitled

مامک خانوم از شهرت پژمان جمشیدی چه استفاده ای کرد تو کانادا!

البته که بهتره مامک خانوم یا همون خواهر آقای جمشیدی رو دست کم نگیرید چرا که این چهره این روزها با استفاده از شهرت برادرش در تورنتو گرد و خاک فراوانی به پا کرده. همین چند وقت پیش بود که دیدیم تابلوی تبلیغاتی مامک جمشیدی در تورنتو سر و صدا کرده. خیلی ها ب انی نظر بودند که خواهر پژمان با استفاده از شهرت برادرش تبلیغ میکنه و خودش رو به شهرت رسونده. 

مامک جمشیدی خواهر پژمان جمشیدی یه دهه شصتیه که به جز پژمان یه برادر دیگه هم داره به اسم هومن. مامک خانوم گویا در ایران هم معلم بودن اما حالا چند سالی میشه که به تورنتو کانادا مهاجرت کرده و اونجا برای خودش حسابی دم و دستگاه و تشکیلات کاری راه انداخته و آژانس املاک داره و مدیر یه موسسه مهاجرتی هم هست!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ایران ارسالی در

    گلزاری که تمام مدت ممنوع الکار بوده به قول خودش ممنوع الکارترین بوده این همه مدت این همه پول بی اندازه بی سرو ته و بی انتها رو از کجا آورده ؟!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها