|

نمایی از خونه لوکس "نرگس محمدی" که بعد وصال با اوجی اوج گرفت؛ خواهرش یه کپی از خودشه!

narges mohammadi shayaews

نرگس محمدی یه چهره مشهوره اما یه ورژن جَوون تر از خودش هم داره که به دلیل ایشون مشهور شده و ایشون کسی نیست جز خواهرش که خیلی شبیهشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نرگس محمدی رو میشه مِن جمله هنرمندان بسیار محبوبی دونست که در راستای تو دل مخاطب رفتن حرکت خاصی نزده و فقط خودش بوده! آخه میدونید که این روزا هستند هنرمندانی که با ساخت و انتشار حواشی مختلف از خودشون سعی بر دیده شدت دارند. برخی هم با هوادارایی که به زور جذب میکنن فخر فروشی میکنن، اما هستند چهره هایی هم به مانند نرگس محمدی که اصلا تو حال و هوای خودشون کلا سیر میکنن. مثلا نرگس بانو این مدلی بوده و هست که کلا کاری به کار کسی نداره و تو حاشیه و گفتمان عجیبی هم دیده نمیشه. از طرفی هم می بینیم که نرگس محدی خیلی وقته فیلم و سریال بازی نکرده ام همچنان رو بورسه!

خب اینها از کجا میاد؟ از فضای بزرگ مجازی و اینستاگرامی که تو این چند ساله حتی افراد عادی رو هم شاخ و مشهور کرده دیگه چه برسه به چهره هایی که خودشون چهره هستند! نرگس محمدی کلا از فعالان به شدت اکتیو اینستاگرام میتونیم محسوب کنیم که البته یه مدتی رو کمرنگ شد و حالا دوباره خیلی قوی و پرررر عکس به عرصه برگشته. نرگس محمدی با بازی در سریال "ستایش " بود که دیده شد و شهرت یافت اما این مدلی که نرگس ستایش رو مشهور کرد و ستایش نرگس رو! چرا که نرگس بانو بود که به این سریال روح داد و خیلیا به خاطر بازی خوب این بازیگر کار رو دنبال میکردند و حتی درخواست ادامه فصل هارو هم دادند!

اما بگذریم و برگردیم به این روزهای نرگس محمدی که بیشتر با خواهر جانش عکس میذاره و انگاری خارج از ایران هم رفت و امد بسیاری دارند. در ادامه می بینید چهره آبجی خانوم رو که انگاری به ورژن کوچیکتر از نرگسه!

IMG_20230627_174722 (1)

نرگس محمدی در نمایی از خانه اش

IMG_20230630_005453

نرگس محمدی با دو ظاهر متفاوت و زمین آسمونی

خب همونطور که گفتیم نرگس محمدی رو با نقش ستایش شناختیم طوری که شاید هنوز هم خیلیا خانوم بازیگر رو با همون ستایش صدا کنند. اما ستایش با اونچه که نرگس هست زمین تا آسمون فرق داره چرا چون ستایش دختر و زنی محجبه بود که شیطنتی نداشت و بعد ها هم به زنی قوی تبدیل شد که یه تنه زندگی ده نفرو میتونست به دوش بکشه!!  درسته که اغراق در این کار زیاد بود اما خب نرگس محمدی تفاوت بسیاری با ستایش ما داره و همیشه با حجابی متفاوت دیده شده که شاید چندان به مذاق کاربر خوش نیاد. این بازیگر جوان به مانند همه همکاراش مجبوره در هر حالت و هر کجا یه تیکه شالی روسری چیزی روی سر داشته باشه اما در واقع برای سفرهای خارجی که میره کمی تا قسمتی نامتعارف میشه!

Untitled (1)

وقتی نرگس محمدی موهاشو با همسرش ست میکنه!!!

نرگس محمدی از بازیگرای کم حاشیه ای هستش که البته بعد از ازدواجش بسیار شیطون تر از پیش شد و تونست اون نرگس آروم و بی صدا رو به ورژنی جدید از نرگس تبدیل کنه. خانوم بازیگر از فعالین اینستاگرامه که عکس و فیلم های بسیاری از خودش و یا خودش به همراه دوستان و آشنایان و خانواده و سایر بستگان میذاره!! 

نرگس محمدی با آقاشون بارها و بارهاااا به سفرهای خارج از کشور رفتن و خب عکسایی هم جهت خاطره و زیبایی پیج منتشر کردن. اما در یکی از این سفرها خانوم خانوما خیلی زیاد موهاشون کم پشت شده که خب با توجه به اینکه چهرشم لاغر شده خیلی از کاربران همیشه در صحنه تشخیص دادن احتمالا برای کاهش وزن به چنین ریزش مویی دچار شده!

unknown_278471170_1617639575322194_8053464455033794940_n

کمی بیشتر با نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد سال 1364 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگری شد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کرد. خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. 

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

Untitled (2)

و اما قصه ازدواج

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی