|

"پسرِ امین حیایی" تو اروپا تولد گرفت شاخ و کشف نشده؛ سیس مامی و مامی بزرگش پر ریزونه!

dara hayaee shayanews

دارا حیایی یا همون هاشم از سرنوشت که یه پسر دهه هفتادیه حالا سنش از یک چهارم قرن بیشتر شده و تولدی جالب با با مامی و مامی بزرگش گرفت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امین حیایی قطعا از بازیگرای بسیار هنرمند و کاربلد و البته پر طرفدااار در سینما می باشد که انگاری اصلا برای این زمینه به دنیا اومده و واقعا هم جذابیت خاص یک آرتیست رو در هر حالت داره. حالا امین خان حیایی یه گل پسر داره به نام دارا حیایی که دست کمی از خودش نداره و با وجود اینکه هنوز سن و سالش کمه و در عرصه بازیگری هم خیلی نوپا هستش، اما مثل الماس میدرخشه. دارا حیایی پسر جذاب و دهه هفتادی امین حیایی می باشد که با بازی در سریال "از سرنوشت" در نقش هاشم تونست خودش رو هم به مخاطب بشناسونه و هم تیری در قلب اونها بزنه، البته از جانب مثبتش! دارا حیایی همانند پدر جان هم خوشتیپه و هم خوش سر و زبون که خب تو سینما همیناست که مهمه و بعد از استعداد بازیگری میتونه بهترین آیتم ها برای بالا رفتن یک هنرمند باشه و دارا حیایی از همون استعدادای عالیه!

دارا حیایی قبل از از سرنوشت بازم بازی کرده بود و اتفاقا با امین حیایی هم همبازی بود اما اینبار خودش تک نفره رفت جلو و الحق که ترکوند. حالا دارا حیایی کلی هوادار داره که شیفته ظاهر و نوع صحبت و شحصی آقای بازیگر شدن و ایشون هم همانند پدر شده محبوب دلها. اما دارا حیایی فرزند همسر حال حاضر امین حیایی نیست و مادری به نام مونا بانکی پور دارد که در خارج از کشور سالهاست زندگی میکند. دارا خان هم خیلی وقت نیست از اونور آب اومدن و همراه با مادر بودن.

اما مامی جان یه تفاوت درشت با مامانا داره که در ظاهرش هستش و همرو با دیدن خودش متعجب میکنه. دارا حیایی یه پسر شهریوریه و به تازگی جشن تولدش بود. به همین مناسبت تصاویری از وی به همراه مادر و مادر بزرگش منتشر شد که شاخ همرو درآورد!!

Untitled (4)

Untitled (5)

خوشگذرونی همسر سابق امین حیایی با ریحاپارسا !!!

اما مامان خانوم یعنی مونا بانکی پور همیشه باعث تعجب کاربران شده. البته که ظاهر مردونه و باحال وی اوایل بیشتر برای مخاطب تعجب داشت اما به مرور عادی تر شد و حالا خیلی ها دارا و مادرش رو دوست دارند و دنبال کننده آن ها در صفحه های اینستاگرام هستند. ولی این روند اونقدری پیش رفت که دیگه استیال خانوم خانوما به شدت عجیب شده و در صفحه اینستاپرامش نیز فیلم و عکس هایی شگفت انگیز منیذاره.

مونا بانکی پور که شایعات بسیاری حول نوع جنسیتش بر سر زبونا افتاده به تازگی با یکی از پرحاشیه ترین بازیگران ایرانی که چند سالی هست تشریف بردن ترکیه، عکسی منتشر کرده که اگه ببینینش رسما شاخ درمیارین قد یه غول! مونا خانوم با یه فاز عجیب غریب و تتوهایی که حسابی زده رو دست هر چی تتلو و امسال اونه، فاز گرفته خفن که بگه من رسما یه مایه تیله دارِ درست و حسابیم. زنِ امین حیایی که چشم هر چی کاربره داره روز به روز بیش از پیش با فوتوهای شاخ و آمریکایی طورش درمیاره، نشون داد که یه سر داره و هزار سودا!

q (1)

مامان تیره بابا تیره، یهو چطور دارا چشم رنگی شد!

مونا بانکی پور خب دیدن که یه فیس و تریپ مردونه و خاص داره در حدی که خیلیا میگن دارا چهره ای ملیح تر از مادرش داره و گاهی این موضوع رو سوژه قرار میدن! و حتی برخی هم شایعاتی درباره تغییر جنسیت وی داده بودند!

اگه دقت کرده باشید دارا حیایی چشمانی رنگی داره اما مادر و پدرش هیچکدوم چنین نیستند. به همین جهت مونا بانکی پور میگه چشمان دارا شبیه به پدر بزرگش شده به همین دلیل رنگیه!!

Untitled

حاشیه سازی دور از انتشار و نافرم مونا بانکی پور تو ویلای شاهونه!

اما این روزا همونطور که دیگه میدونید اینستاگرام شده محل جولون دادن اینستا بازا و حسابی دارن از طریق نشون دادن خودشون با حاشیه پول در میارن و بدون هیچ هنری شناخته و مشهور میشن.

حالا مونا بانکی پور که خودش یه روزی از هنرمندای کشورمون بوده و همسر سابق امین حیایی نیز می باشد و پسری همچون دارا حیایی بازیگر ایرانی داره، چنین رفتارهایی ازش انتظار نمیره. حالا میگین چه رفتاری؟ به طور مثال مونا بانکی پور در صفحه خود ویدیویی به اشتراک گذاشت که مثلا سیگار به دست لب استخر ویلای لوکسشون ایستاده و مثلااا حواسش نیست تا اینکه یهو زانکو نامی میاد و هولش میده و خانوم میوفته تو آب! حالا جالبیش اینجاست که خانوم خانوما تو آبم بیخیال سیگارش نمیشه و همچنان داره میکشه!!

خب این حرکات و ویدیوها اگر دلیل جز دیده شدن و حواشی داره شما بگین!!

بیوگرافی جالب مونا بانکی پور

مونا بانکی پور متولد خرداد ماه سال ۱۳۵۵ در تهران می باشد که سابقا بازیگر بوده و این روزها کارگردانی می کند. این هنرمند سابق ، چند سالیست بصورت حرفه ای در رشته بدنسازی فعالیت می کند و مهارت زیادی هم در بازی تنیس و اسکی روی برف دارد.

عضلات ورزشکاری و خالکوبی هایی خارج از عرف جامعه و نوع زیور آلات او را بیشتر از قبل متمایز کرده است.

بیوگرافی دارا حیایی

دارا حیایی در 11 شهریورماه سال 1376 متولد شد. وی راه پدرش را در دنیای هنر ادامه داد و بازیگری را در موسسه بازیگری پدرش آموخت و به صورت جدی وارد دنیای هنر شد.

این هنرمند جوان سالها به همراه مادرش در خارج از کشور زندگی کرده و چند سالی است که به ایران آمده و به صورت جدی مشغول بازیگری است.

دارا حیایی در دوران کودکی و زمانی که حدودا 6 یا 7 سال داشت در سریال مسافر پردردسر و و بعد از آن در سریال امین و مینا ایفای نقش کرد اما تجربه های جدی بازیگری او با فیلم شعله ور اتفاق افتاد. اما در اصل با بازی در سریال «از سرنوشت» بسیار دیده و شناخته شد.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی