|

یا اسطوخدوس تغییر برگ ریزون مرجانه گلچین رو؛ بتونه کاری 20! آرایشگرش بارش رو بست حسابی

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین از بازیگرهای کمدین ایران هستش که بسیار علاقمند به فعالیت در فضای مجازی هست و این روزها به عنوان مدل میکاپ هم کار میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا به قدری خبرهای مختلف از سلبریتی های ایرانی در عرصه های مختلف میشنویم که آدم نمیدونه برای کدومش تعجب کنه؛ برای استایل های عجیب و مخالف قانون بعضی از  بازیگرهای زن که هم تو ایران اون رو به نمایش میذارن و هم در مجامع بین المللی مثل بازیگر فیلم آیه های زمینی توی جشنواره ی کن یا برای ممنوع الکاری بعضی از خواننده ها مثل یگانه و جهانبخش! خب این خبرها برای طرفدارهای این سلبریتی ها مهم و جذاب هست، برای همین اون ها رو دنبال میکنن، حالا بگیم برای دوستداران مرجانه خانوم گلچین که به تازگی خبر تازه ای از ایشون متشر شده؛ مرجانه گلچین که بیشتر به عنوان بازیگر کمدی شهرت داره برای اولین بار از قاب تلویزیون، شناخته شد، مرجانه خانوم از اون دسته از بازیگرهاست که حسابی توی مجازی فعالیت میکنه و از پست ها و سبک زندگی که داره میشه فهمید که اندازه ی همون فیلم هایی که بازی میکنه شخصیت شیطون و فعالی داره و مثل بعضی از سلبریتی ها بالا رفتن سن باعث نمیشه که از میدون کنار بره!

ایشون حتی برخلاف خیلی از بازیگرها در مواقعی که لازم باشه توی صفحه اش به شرایط جامعه هم انتقاد میکنه و یه سری کنایه ها به مسئولین میزنه، اما مرجانه خانوم بعضی وقتا یه کاری میکنه که مخاطبا تسمه تایم پاره کنن! مثلا یکی از چیزهایی که در مورد این بازیگر خیلی باعث تعجب کاربرها میشه تغییر استایل و چهره اش توی مجازی هست، طوری که آدم وقتی عکس های این تغییر رو میبینه واقعا در وهله ی اول نمیتونه تشخیص بده که ایشون مرجانه گلچین هستن و یه مقدار مکث و کالری سوزی لازمه تا بشناسی ایشون رو! درکل باید گفت که کار آرایشگرش، دست مریزاد داره. حالا به تازگی هم یه تصویر از ایشون منتشر شده که یکی از نمونه های همین تغییرات شاخ دربیار خانوم گلچین هست، که خیلی از کاربرها رو شوکه کرده که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

گلچین256

سادگی مرجانه گلچین در فیلم ها و جذابیت چشم درآر در واقعیت

خب حتما تا الان پیج های آرایشی رو تویه اینستاگرام دیدین که برای نشون دادن قدرت و مهارتشون توی کار از مدل های معروف اینستایی دعوت میکنن و خب در آخر هم یه میکاپ تمیز و باحال تحویل میدن، اما یه نکته ای وجود داره؛ این عزیزانی که از این دسته از افراد برای مدل کار خودشون استفاده میکنن یه جورایی هلو بپر تو گلو رو انتخاب کردن، چرا که اکثر این مدل ها بینی هاشون رو عمل کردن و خیلی از قسمت های دیگه از صورتشون مثل لب هاشون ژل و تزریق داره، که خب همه ی این موارد کنار هم یه صورت و زمینه ی خوب برای آرایش میسازه چون آرایشگر قرار نیست که یه بینی بزرگ، قوز دار و یا گوشتی رو کانتور کنه و اون رو قشنگ تر نشون بده یا قرار نیست لب های خیلی ریز و خطی رو قلوه ای تر به نظر برسونه و قبل از اون دکتر زیبایی کار رو انجام داده و آرایشگر صرفا نقاشی میکنه!

گلچین

به خاطر همین موضوع هم خب خیلی ایراد به کار بعضی از آرایشگرهای این مدلی وارده، چون چهره ی طبیعی اکثر آدم ها خب خیلی متفاوت تر از اون مدل هاست، حالا اینا رو گفتیم که چی بگیم؟ مسلما تا الان مرجانه گلچین رو دیدین که به عنوان مدل میکاپ فعالیت داشتن و چقدر هم میکاپ صورتشون رو تغییر داده و از طرف دیگه سنشون رو پایین آوورده، خب مرجانه گلچین با توجه به این که هیچ عملی نداره و سنش هم یه مقدار بالا هست، برای نشون دادن یه میکاپ حرفه ای و هنر دست آرایشگر که باید نواقص صورت رو بپوشونه و فرد رو زیبا تر نشون بده، چهره ی ایشون واقعا مناسب هست، اما نکته ای که وجود داشت این بود که کاربرها معتقد بودن میکاپ باید یه جوری باشه که زیبایی های شما رو بیشتر نشون بده نه این که به کل قیافه و ظاهر شما رو تغییر بده و تبدیل به یه آدم دیگه بکنه شما رو! که در این مورد خب تا حدودی حق با کاربرها هست چون واقعا شناختن خانوم گلچین زیر حجم اون همه آرایش یکم زیادی سخت بود، حالا شما هم عکس رو ببینید، نظر شما چیه؟

گلچین852

بازگشت مرجانه گلچین

همون طور که گفتیم، اکثر افراد مرجانه گلچین رو با سریال های طنز و کمدی که توی تلویزیون بازی کرده میشناسن، این خانوم که در حال حاضر 54 سال داره و یک ازدواج ناموفق داشته و الان مجرده و فرزندی هم نداره. خانوم گلچین فارق التحصیل رشته ی نوازندگی تار هست و به اصرار خواهرش منیژه به بازی توی تئاتر مشغول میشه و بعد از اون هم پاش به بازیگری باز میشه البته به مدت ده سال رو توی لندن زندگی میکنه و از این عرصه فاصله میگیره ولی بعد از برگشتنش به ایران باز هم اون رو از سر میگیره و الان هم شده کسی که ما میشناسیم، ولی مدتی بود که ایشون رو توی جعبه ی جادویی نمیدیدیم، اما حالا قرار هست که سریال جدیدی که این بازیگر توی اون نقش آفرینی کرده به اسم چشم بندی که ژانر طنز داره، روی آنتن بره و از شبکه سه پخش بشه، مسلما میشه گفت که هر سریالی که ایشون بازی کنه مخاطب های زیادی خواهد داشت.

گلچین1456

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی