|

حسودی "بهنوش بختیاری" به زنِ بنز سوار عرب؛ از عشق هالیوود کلاه دوزِ آلیس شد!

behnoosh bakhtiari shayanews

بهنوش بختیاری بازیگر پر انرژی اما شیطون ایرانی است که جدیدا مدافع حقوق مردم شده و پست و استوری هایی جالب منتشر می کند.

لینک کوتاه کپی شد
1

بهنوش بختیاری بازیگر معروف و بامزه ایرانی است که اغلب او را در نقش های طنز گونه دیده ایم به خصوص در سریال های تلویزیونی! وی شخصیتی پرانرژی دارد که مدام در حال انجام کاری است. بهنوش بختیاری حرف و حدیث پشت سرش زیاد است و به دلیل تبلیغات ناجور و حرکات عجیبش خیلی هم منتقد و مخالف دارد اما از سویی هم دستش به کار خیر می رود.

به گزارش«شایانیوز» بهنوش بختیاری از هنرمندان پر حاشیه ای می باشد که ممکن است در هر جایی دیده شود. از رقص در خانه سالمندان گرفته تا پشتیبانی از دو جنسه ها. او ظاهرا دستی هم در سیاست دارد و از جمله بازیگرانی بود که به اعتراضات اخیر اصفهان واکنش نشان داد و پشت مردم درآمد.

در ادامه تصاویری که این بازیگر خانم در این جهت استوری کرد را مشاهده می کنید.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

فانتزیای هالیوودی خانم بازیگر

اما بهنوش بختیاری بسیار بسیار علاقه مند به فتوشاپ و فیلتر های مختلف است. اگر سری به پیج این بازیگر زن بزنید متوجه پست هایی که خارجی طور است اما صورت بهنوش خانم روی آن هاست می شوید، خانم بازیگر ظاهرا دوست داشت بازیگر هالیوودی باشد تا یک بازیگر ایرانی!

در ادامه استوری جدید و شیطنت او را در همین راستا مشاهده می کنید که به قول کاربران شبیه به شخصیت "کلاه دوز" در فیلم "آلیس در سرزمین عجایب" شده! و اگر نمونه های بیشتر و نامتعارفش را هم می خواهید بهتر است به پیج خود ایشان مراجعه کنید.

بهنوش بختیاری

همانطور که گفتیم بهنوش بختیاری در کل روحیه ای شیطون و بلند پروازی دارد. وی ظاهرا از شرایط کنونی زندگی اش بسیار ناراضی است چون هم بسیار علاقه مند به هالیوودی بودن دارد و هم خیلی غصه ی جایگاهی که دیگران در خارج دارند را میخورد.

در ادامه ویدیویی که خانم خانما در همین راستا پست کرد را مشاهده می کنید. بهنوش بختیاری در کپشن این پست نوشت: کادوی تولد پسر میلیونر عرب به همسرش مرسدس بنز لاکچری که نمره ماشین تاریخ تولد همسرشه…توی این جهان چه خبره؟؟

چه تناقضی…

حمایت بهنوش از ترنس ها

از دیگر کارهایی که بهنوش بختیاری در آن فعال است حمایت از ترنس ها و تغییر جنسیت داده هاست. زیرا او اعتقاد دارد این افراد در جامعه ترد شده هستند و به حمایت خیلی بیشتری نیاز دارند. خانم بازیگر با رفت و آمد با پسران و دخترانی است که تیپ جنسیتی انها معمولی نیست سعی می کند به آنها اعتماد به نفس برای حضور در جامعه و به جامعه فرهنگ برای برخورد مناسبت با آنها را هدیه دهد.

بهنوش بختیاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها