|

استایل خونگی "فرشته حسینی" تو یه محفل مهم که آدم میمونه چی بگه؛ این عکس خانوم قدغن شد!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر مشهوریه که این روزا بر روی پرده سینما دیده میشه اما حواشی که با عکس های منتشر شدش داره فرای شهرت وی در بازیگریه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فرشته حسینی رو همه ما می شناسیم چرا که یکی از بازیگرای مشهور و جذابیه که چند سالی میشه وارد این عرصه دوست داشتنی شده و در کنار همسرش به شدت شهرتی عجیب پیدا کرد. فرشته حسینی هیچگاه به تلویزیون که نیومد، تو سینما هم که فیلم هایی بازی کرد چندان بوووولد ندش تا اینکه چهره ای به نام نوید اومد وسط زندگیش و خانوم بازیگر رو از این رو به اون رو کرد. این تغییر تنها در رابطه با ظاهر فرشته حسینی نبود و این دختر دهه هفتادیمون در هرررر چیزی که فکرش رو کنید متفاوت از قبلش شد. فرشته حسینی حالا با فرشته حسینی چند سال پیش چه تو شهرت و چه لباس و استایل چه باطن و غرور و حتی در افکارش نیز به شدت فرق کرده.

فرشته بانو اصالتی افغانستانی داره که به همین علت خیلی سختیارو هم متحمل شده و حرف و حدیث شنیده که خب باید گفت چندان جالب نیست و شخص حتی از سبک هم باشه باز تو روحش تاثیر میذاره. فرشته حسینی در کنار نوید یکسری نکات عجیب داره که کم پیدا میشه. مثلا قد و قامت خانوم بازیگر از همسرشون بلندتره که چون اینچنین دیده میشه برای مخاطب کمی تا قسمتی عجیب به نظر میاد اما برای اونها مهم چیز دیگری بوده و حالا می بینیم که یکمی از زوج های مَچ سینما هستند. در ادامه تصویری از وی در کنا نوید محمدزاده مشاهده می کنید که سبک لباس پوشبدن خانوم خانوما مورد توجه قرار گرفت و برخی گفتن لباس خونگی مارو پوشیده!!!

pRxKc3Se0N11

فرشته حسینی و نوید محمدزاده فرشته حسینی و نوید محمدزاده

و اما عکس قدغنی از فرشته حسینی که نباید تو سطح شهر دیده بشه!

به تازگی فیلمی بر روی پرده سینما رفته با نام "دسته دختران" که بر اساس گفته مخاطبین جذابیت خاص و خوبی هم داره و تونسته آدمارو به سمت خودش بکشونه. اما این فیلم به مانند خیلی از فیلم ها نکات و حواشی خودش رو هم داشته و با بازی فرشته حسینی به تصویر کشیده شد.

به نقل از سینمادیلی؛ محمدرضا منصوری تهیه کننده دسته دختران در گفتگو با امیرعباس صباغ در برنامه این هفته سینما معیار گفت: «اتهام ما این بود که وقتی تهیه کننده فیلم حزب اللهی نیست اصلا چرا باید سراغ ساخت چنین فیلمی با این موضوع رفت!

چرا تاریخ نمی خوانید که ببینید در هفته اول جنگ در سال ۵۹ که حدود ۱/۵ سال از انقلاب اسلامی گذشته بود و ما هیچ خط کشی در جامعه نداشتیم چه زنانی رو به روی دشمن ایستادند!

باید همه این زنان را با پوشش شبیه چادر نشان می دادیم؟! ما امروز عکس فرشته حسینی که انگشت اش را به نشانه پیروزی بالا برده نمی توانیم در سطح شهر نشان دهیم چون می گویند ممنوع است…
 

BnGHlUUOfv39-1

هفته اول جنگ خانم ها چه گرایشاتی داشتند و از چه طبقاتی بودند و چگونه جنگیدند؟ اشکالی دارد یک خانم اینها را نشان دهد و به نسل امروز بگوید با هر پوشش و از هر طبقه و قشری کنار هم بودیم و اگر باز هم اتفاقی برای این کشور بیوفته باز هم همه از آن دفاع خواهند کرد؟»

unknown_279722861_277917001116251_6844506956196343462_n

چیشد که فرشته حسینی یهو انقدر بولد شد؟ شوهر یا شهرت؟

سال 1400 بود که سریالی به نام "قورباغه" با بازی نوید محمدزاده و البته کارگردانی هومن سیدی ساخته و پخش شد. این سریال از نوع نویسندگی و داستان منتفاوتش بگیر تا انتخاب بازیگرا همه و همه جذابیتی خاص داشت که باعث شد تا مخاطب حسابی محو دیدنش بشه و به مانند برخی از سریال ها هم پایانی آبکی نداشت.

در این سریال نمایش خانگی فرشته حسینی نیز ایفای نقش داشت که از کاراکترای اصلی بود که تو فیلم نقش خواهر نوید رو بازی میکرد، اما جالبیه جنجالات اینجاش بود که به محض تموم شدن سریال  نوید محمدزاده و فرشته بانو ارتباطشون رو کم کم علنی کردن و رفتن تو حاشیه. همین جا بود که ازدواجشون رو هم به همگان نشون دادن و خلاصه اینکه این دو چهره شدن زوج!

unknown_279205295_357545599732981_6159202777650365116_n

تن صدای دهه نودیه فرشته حسینی که خیلی با نقشاش فرق داره!

اما فرشته حسینی در این کار نقشی داشت که به قول معروف انگاری عصا قورت داده بود و از لحاظ ظاهر و نوع برخورد اینچنین نشون میداد.

فرشته بانو لحن و صدایی محکم و نه چندان ظریفی که به تصویر کشید با اونچه که بعدها در مراسمات سینمایی نشون داد خیلی فرق داشت و اینجا بودکه برای مخاطب سوال شد صدای نازکی که فرشته داره چرا تو سریال این مدالی نبود و کدوم یکی خالی بندیه؟

 در ادامه مشاهده می کنید ویدیویی از خانوم بازیگر وقتی تن صداش مثل دخترای دهه نودی میمونه.

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است. تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد.

فرشته در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند.

فرشته حسینی و خواهر کوچکترش فرشته حسینی و خواهر کوچکترش

کارکردن فرشته حسینی از بچگی واسه زندگی

فرشته حسینی در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بودم تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کنم تا کمک خرج خانواده هم برای تامین معاش باشم. روزهای سختی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم ، روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفتم.

افسردگی فرشته حسینی

دورانی از زندگی ام بود که دچار افسردگی شدید بودم بطوری که گمان می کردم هر چه تلاش می کنم راه پیشرفتی برای من وجود نداردو در ادامه اما دلگرمی دوستانم به من انگیزه دوباره دارد ، آنها به من گفتند تو باید فرشته نجات دختران افغانستان باشی و همین انگیزه ای شد برای ادامه فعالیتم.

unknown_258824176_1090487741717194_8148613997751951014_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مرحبا ارسالی در

    چه مشکلی داره ، خیلی هم عالیه
    اشکال از دل و ذهن ناپاک بینندست

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلا تبالا متاهل است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی