|

وقتی هانیه توسلی حاجت قلبیش رو که شدیدا وحشیه استوری میکنه! این بازیگرا چشون شده؟

haniye tavasolli-shayanews

هانیه توسلی که یکی از بازیگرهای موفق و به دور از حاشیه ی سینمای ایران هست، با انتشار یه استوری، برای خودش حرف و حدیث هایی رو به وجود آورد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هانیه توسلی از بازیگر های خوش سیما و توانمند سینمای ایران هست که کارنامه ی بسیار درخشانی در این عرصه داره! شاید کمتر کسی به این موضوع اشاره کرده باشه که اوج معروفیت هانیه توسلی با پخش سریال میوه ی ممنوعه توی سال 86 بود و نقش خانوم بازیگر توی این سریال حقیقتا سخت بود چرا که داستان جوری پیش میرفت که از نقش مثبت و دوستداشتنی یهو به نقش منفی و نفرت انگیز باید تبدیل میشد که خب این ماجرا رو سخت میکنه ولی هانیه توسلی به خوبی تونست از پس این نقش بربیاد و برای آدمای زیادی شناخته بشه. 

هانیه توسلی از جمله بازیگر هایی هست که سمت عمل های مختلف جراحی نرفته و به قولی نچرال محسوب میشه که خب توی دنیای امروزی سینمای ایران که هر چقد شاخ تر، آرایش غلیظ تر و عجیب و غریب تر به نظر برسی کارت گرفته و برد کردی، این کار هانیه خانوم آفرین داره! البته از حق هم نباید گذشت که خانم توسلی هیچ نیازی به دستکاری چهره شون برای دیده شدن ندارن چرا که زیبایی ایشون ذاتی و زبانزد هستش، بنابراین تمرکز این بازیگر بیشتر روی تکنیک های بازیش هست که موفق هم هست در این زمینه.

 هانیه خانوم در رابطه با رفتارش توی فضای مجازی ازون دسته از بازیگرهاست که نمیگه، نمیگه ولی وقتی میگه تیز و برنده میگه که این موضوع براش حاشیه درست میکنه و به نوعی میندازتش سره زبون ها، حالا به تازگی هم استوری منتشر کرده که حرف و حدیث هایی رو به دنبال داشته که در ادامه براتون راجبش بیشتر میگیم.

هانیه2

آرزوی ضد انسانی هانیه توسلی

هانیه توسلی که یه مدت پیش با حمایت از پویش me too رفت تو حاشیه و خیلی ها گفتن احتمالا این بازیگر جذاب هم قربانی تعرض ها در سینما شده، با تکذیب کردن این شایعه هدفش رو فقط حمایت از زنان اعلام کرد! حالا به تازگی یه استوری منتشر کرده که در اون آرزوی انقراض نسل بشر رو داره که این استوری بازخوردهای متفاوتی دریافت کرده مثلا یکی از کاربرها در اینباره اینجوری گفت: چرا شما بازیگرها فکر میکنید که علامه ی دهر هستید و اجازه ی اظهارنظر توی هر زمینه ای رو دارید؟ این آرزوی مسخره و مقطوع النسل شدن رو بهتره برای خودتون و خانوادتون بخواهید!

یکی دیگه از کاربرها هم اینجوری واکنش نشون داد که: درسته عکسی که استوری شده خیلی ناراحت کننده هست و نشون از بی رحمی بعضی از آدما داره ولی این دنیا هنوز آدم هایی رو داره که قشنگ ترش میکنن پس همچنان پابرجا میمونه و انصاف نیست که تر و خشک رو باهم زد و اینجوری آرزو کرد برای آدم های دیگه!

اما در این بین بودند کسانی که با خانم بازیگر هم نظر بودند و حتی از اون دفاع هم میکردند مثلا یکی از کاربرا نوشت: چتونه همه حمله کردید به خانم توسلی مگه چیز بدی گفته؟ مثلا شما خودت به عنوان انسان چه کاره مفیدی توی این دنیا و جامعه انجام دادی؟ بجز این که بعضی هاتون از روی بیکاری، کارتون فقط تخریب کردن با این کامنت های مسخرتونه، بله نسل بشر وقتی منقرض بشه طبیعت و دنیا نفس آسوده میکشه، چون از دست موجود پر آزاری که فقط به طبیعت و موجودات دیگه آسیب زده تا به خواسته های خودش برسه، راحت میشه!

عکس زیر استوری هست که هانیه توسلی گذاشته، شما با کدوم دسته موافق هستید؟ آرزو دارید نسل بشر منقرض بشه یا نشه؟

هانیه25

هانیه4

یکم بیشتر درباره ی هانیه توسلی

هانیه توسلی که در حال حاضر 44 سالش هست، دوران کودکی شادی رو کنار چهار خواهرش که الان همشون در حرفه های خودشون موفق و شناخته شده هستن، داشته و در دوران مدرسه حسابی تنبل و شیطون بوده، توی دبیرستان تجربی خونده و از هفده سالگی به شکل آماتور تئاتر رو شروع کرده و توی دانشگاه هم ادبیات نمایشی خونده. هانیه خانوم از بین بازیگر های زن ایرانی، لیلا حاتمی رو دوس داره. 

البته هانیه خانوم بجز بازیگری علایق دیگه ای هم داره؛ به گفته ی خود این بازیگر بسیار به عکاسی علاقمند هست ولی ترجیح میده بدون زدن نمایشگاه، این هنر رو به عنوان یه سرگرمی ادامه بده. از علایق دیگه این بازیگر جذاب و دوست داشتنی، غذاهایی که توشون بادمجون داره و نگهداری حیوون خونگی به خصوص گربه هست! در حال حاضر این بازیگر شش تا گربه داره و ترجیح میده گربه های خیابونی رو نگهداری کنه و بهشون سر پناه بده.

در رابطه با ازدواج این بازیگر گفته که تنهایی رو ترجیح میده، چون از جمع های شلوغ و پر جمعیت لذت نمیبره و تا به حال هم خواستگار رسمی نداشته! در رابطه با بچه دار شدن هم به نظرش این موضوع خیلی مسئله ی پیچیده ای هست و برخلاف نوجوونیش که دوس داشته در آینده ازدواج کنه و بچه دار بشه، الان تو این سن به نظرش این موضوع خیلی سخته! ولی گفته که اگر توی آینده آمادگی پذیرش مسئولیت یه انسان دیگه رو داشته باشه، امکان داره که یه بچه رو به فرزند خوندگی قبول کنه.

هانیه3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی