|

لباس تمام سفییید "نیوشا ضیغمی" که رفت رو مغز فالووراش؛ لنا ثمره عشق خانوم چه گوگولیه!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر مشهوریه که یه مدت با ازدواجش رو بورس بود بعد با خرف و حدیث ظلاق و حالا هم با لباس تمام سفیدش!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- نیوشا ضیغمی بارزیگر خوش فیس و دهه پنجاهیه ایرانیه که البته یه هزار تایی عمل زیبایی رو چهرش انجام داده تا به این ظاهر رسیده. نیوشا ضیغمی بیشتر با بازی در سینما بود که دیده  و بولد شد اما خب از اون مدل بازیگرا به مانند خانوم ترانه علیدوستی هم نبود که فقط و فقط پرده نقره یا به بهانه های مختلف انتخاب کنه و از درآمدش نهایت استفاده و بره! بلکه دیدیم که نیوشا ضیغمی در تلویزیون نیز حضور داشته و تا به حال چند در چند سریال ایفای نقش کرده. نیوشا ضیغمی با "در چشم باد" اومد جلو دوربین اما خب اوج شهرت خانوم بازیگر با "اخراجی ها" بود که معشوقه مجید سوزوکی رو به تصویر کشید.

نیوشا ضیغمی تا به حال تنها یکبار ازدواج کرده و تو دهه هشتاد بود که خواستگاری پر و پا قرص پیدا کرد و در نهایت به ازدواج ختم شد. اما مدتی میشه که حرف و حدیث طلاق نیوشا ضیغمی خیلی شنیده میشه که هوز تایید و یا تکذیب درست حسابی ندشه. نیوشا ضیغمی عکس و ویدیو از عروسیش تو مجازی نداره اما خب به تازگی تصویری از خانوم بازیگر به اشتراک گذاشت شد که با لباس تمام سفیدش مخابین رو فکر فرو برد که آیا خانوم بازیگر دوباره عروس شدن؟ یا خیر!

1939035_349

ثمره عشق نیوشا ضیغمی با سرمایه گذار فیلمش!

قطعا میدونید که موضوع ازدواج و طلاق چهره های مشهور تو همه جای دنیا واسه مخاطب باحال به نظر میاد و پیگیر هستن. نیوشا ضیغمی اواخر دهه هشتاد بود که ازدواج کرد. خانوم بازیگر تا پیش از فیلم "پرتقال خونی" مجرد بود اما انگار آتیش عشق همسر جان اونقدری تند بود که اومد و شد سرمایه گذار یکی از فیلم هایی که نیوشا بانو درش بازیگر بود تا بلکه بتونه به خانوم خانوما نزدیک بشه  و ازش خواستگاری کنه. آرش پولادخان فرد مورد نظر می باشد که به خواستش رسید و تونست با این چهرع بره زیر یک سقف.

در ادامه نیوشا ضیغمی رو می بینید در کنار دخترش لنا پولادخان که ثمر عشق این زوج بود و حالا ظاهرا باید با مادر و پدری جدا از هم بزرگ بشه! لنا خانوم دختری به شدت حساسه که در رفاهی کامل زندگی کرده.

campec.ir_s+instagram+2023-4-13+story+(1)

نیوشا ضیغمی شغل ایجاد کرده مثل خودش خوشگل!

از این ها که بگذریم و برسیم سر خونه زندگی و لایف استایل این بازیگر باید بگیم که نیوشا ضیغمی همونطور که در ظاهرش مشخصه علاقه وافری به کارای زیبایی چه در چهره و چه در استایل دارد و خب از اونجایی که بیشتر بازیگرا به جز بازیگری شغل دیگه ای هم دارند، نیوشا ضیغمی نیز در رهرو علاقه ای که داشته رفته و علاوه بر اینکه در بهترین منطقه تهران کلینیک زیبایی دارد، به تازگی هم وارد حوزه ای جدید شده.

نیوشا ضیغمی به تازگی جز پیج میلیونی خودش صفحه ای دیگر در اینستاگرام باز کرده است به نام نیوشا استایل! وی در این پیج قصد دارد تا در صنعت مد و لباس فعالیت داشته باشد. البته که هنوز محتوای خاصی در آن منتشر نکرده اما به گفته خود قصد دارد تا به هنر ایرانی و طراحان ایرانی در این صنعت بپردازد.

نیوشا ضیغمی به این دلیل بازیگری رو انتخاب کرد

نیوشا ضیغمی این روزا مثل خیلیای دیگه به جمع فعالان در فضای مجازی پیوسته و کارای کمی در سینما و تلویزیون ازش میبینیم. در واقع این خانوم بازیگر از بس تو اینستا تبلیغات و خودنمایی های متنوع میکنه، کاربران تصور میکنن او بازیگری رو به همین خاطر انتخاب کرد تا مشهور بشه و بتونه از این شهرت در راه های دیگه برای بیان خودشیفتگی بی حد  و حصرش استفاده کنه که البته تا حدود زیادی هم موفق بوده!

Untitled+(1)

 

مصاحبه نیوشا ضیغمی در رابطه با تابعیت!

حواشی طلاق نیوشا ضیغمی برای این چند وقت اخیر هستش در حالی که نیوشا ضیغمی قبلنا مصاحبه هایی عجیب داشت. نیوشا ضیغمی می گوید به دلیل اعتبار پایین پاسپورت ایران و مشکلاتی که برای سلبریتی ها در خارج از کشور به وجود می آید بهتر است تابعیت کشور دیگری داشته باشند. این گفته های خانوم بازیگر با توجه به اینکه شرایط اقتصادی روز به روز بدتر میشود باعث شد تا کاربران رو خشمیگن کند و او را مرفه بی درد خطاب کنند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فرشته ارسالی در

    بما چه ربطی داره بابا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها