|

اعتماد به سقف عجیب غریب "ملیکا شریفی نیا" از انتشار این عکس؛ خانوم پو بود شد سیندرلا!

melika sharifinia shayanews

ملیکا شریفی نیا دختردوست داشتنی سینما می باشد که اصولا اهل کارای پروتزی و فیلتر بازی نیست اما اینبار شیطونیش گل کرد و یه مدل دیگه اومد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ملیکا شریفی نیا از هنرمندای بانمک و خوش چهرمونه که تا به حال زیر تیغ عمل جراحی حداقل نرفته که بکوبه و از نو بسازه. ملیکا شریفی نیا یه دختر هنرمنده که تو خانواده ای هنرمند بزرگ شده و از همون بچگی با دار و دسته سینما و بازیگری آشنا شده. ملیکا شریفی نیا همچون خواهرش از چهره های مشهور اما کم حاشیه ای هستش که کاری هم به کار کسی ندارن و هیچگاه از راه جنجال بازی خودشون رو مطرح نکردن.

اما تو سینمامون چند بازیگر مثل بهاره رهنما و یا مهران غفوریان هستند که وزن زیادی رو کم کردند و از چاق اندام های سینما به متعادل ها پیوستند. ملیکا شریفی نیا هم از اونجایی که از سمت پدرشون چنین ژنی داشتند اندامی درشت و تپل داشت تا اینکه تصمیمش رو گرفت لاغر کرد. اما از این ها گذشته این دو خواهر بر خلاف خیلی از خانوما اعتماد به نفس خوبی دارن و از فیلتر های اینستایی استفاده نمیکنن و همیشه حالا همونطور که هستند با ارایش یا بی آرایش میان جلوی دوربین گوشی. اما اینبار ملیکا خانوم شریفی نیا شیطونی کرد یه سلفی با سیس عقاب و البته فیلتر منتشر کرد که مورد توجه دوست دارانش قرار گرفت.

ljo

پست ملیکا شریفی نیا که به خیلی از دخترا برخورد!

اما ملیکا خانوم چندی پیش ویدیویی جالب منتشر کرد که درباره دخترانی بود که هر چه عمل زیبایی انجام می دهند باز هم احساس خوبی ندارد و اعتماد به نفسشون حسابی پایین است.

این ویدیو با بازخورد و نظرات مختلفی همراه شد که البته بیشتر آن ها حرف خانوم بازیگر را تایید کردند. در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید. این پست نظریه ملیکا شرفی نیا رو در رابطه با نچرال دوستی تایید کرد.

ملیکا شریفی نیا در کپشن این پست نوشت: معضل بزرگ این روزها... حقیقتا ، عشق به خود یکی از مهم‌ترین عوامل رسیدن به آرامشه اگر خودت رو همون‌جوری که هستی دوست نداشته باشی

با ایجاد هزاران تغییر هم دوست نخواهی داشت یادمون نره ، این شخصیت ماست که مارو تعریف می‌کنه نه زیبایی ظاهری‌مون و برای دوست داشتن خودمون باید تغییر رو از درون شروع کنیم نه بیرون...

پ ن : نونُم چی کِنُم

guig

ملیکا شریف نیا و علاقه همیشگیش...

ملیکا شریفی نیا رو اغلب با رژ قرمز و شال قرمز می بینیم که قطعا علاوه بر اینکه این تم به او خیلی می یاد مشخصه که این سبک رو خیلی هم دوست داره. وی به تازگی هم عکسی با همین ویژگی ها از خود منتشر کرد که ژست همیشگی نیم رخش و البته متن جالبش با کلی کامنت و تبریک همراه شد. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

melikasharifinia_1636738027

ملیکا شریفی نیا و کیلو ریزونش!

ملیکا تا چند سال پیش چاق بود و اضافه وزن داشت و شاید به همین دلیل به اندازه خواهر بزرگش پیشنهاد کار نداشت اما به یکباره مهراوه خانم با یک رژیم غذایی صحیح و ورزش توانست کیلوهای زیادی را کم کند و حالا اندام کاملا متناسبی دارد. او برای اینکه دیگران را هم به کاهش وزن ترغیب کند صفحه ای در اینستاگرام زده به اسم کیلوریزون که برای کاهش وزن و لاغری مشاوره می دهد.

Untitled (1)

Untitled

ازدواج و طلاق ملیکا خانم

ملیکا شریفی نیا یک بار ازدواج کرده است که این ازدواج به طلاق منجر شد . او در سن 19 سالگی با امیررضا طلاچیان ازدواج کرد و بعد مدتی از او جدا شد و اکنون مجرد است .  در سال های گذشته خبری مبنی بر ازدواج او با عموپورنگ نیز منتشر شده بود که این خبر کاملا کذب بود و از سوی او در برنامه خندوانه به طور جدی تکذیب کرد. 

443232342

yf6y

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها