|

"الناز حبیبی" بعد فسیل و پول پارو کردن تولد گرفته واسه رفیقش خفففن؛ تغییر چهره خانومو!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی بازیگر فیلم "فسیل" می باشد که معمولا تصاویر مختلفی از خود به اشتراک میذاره و اینبار هم با تولد بازیش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الناز حبیبی بازیگر مشهور و جذاب ایرانیه که این روزا در یکی از باحال ترین فیلم های به قول خودشون، تاریخ سینمای ایران ایفای نقش داره. الناز حبیبی که دارای قد و قامتی کوچولو و ریز هستش در کنار بهرام افشاری بر روی پرده سینما مثل بنز در حال پول پارو کردن هستند. فیلم "فسیل" رو قطعا تو تلوزیوین و بر روی بیلبورد ها و خلاصه تو همممه سینماهای کشور می بینید که روزانه کلی در حال تبلیغه و دو بازیگر اصلی که در آن ایفای نقش دارند الناز حبیبی و بهرام خان می باشند.

الناز حبیبی البته که در سریال شبکه خانگی "سیاه چاله" نیزی ایفای نقش داره که هنوز در قسمت های اول پخش به سر میبره. الناز حبیبی ابتدا کار خود را با بازی در سریال های تلویزیونی بود که شروع کرد و حالا می بینیم که خانوم خانوما از روی پرده سینما و شبکه خانگی پایین بیا نیست و ظاهرا دیگه هم قصد برگشت به تلویزیون رو نداره! الناز حبیبی با ایفای نقش در سریال "دردسرهای عظیم" بود که شهرت اصلیش زود پیدا کرد و یهو از یه پله به اون نقطه عرش طنازیش رسید که البته این سریال تنها الناز بانو رو نبود که برد بالا، بلکه جواد عزتی نیز با این سریال اینچنین شد!

178293948

unknown_268484199_616652872875889_2207278646294471028_n

روحیه درخت طور و محکم الناز حبیبی وقتی خودش برگ گله!

اما جدا از مسائل کار و بار، الناز حبیبی یه روحیه خیلی شیطون و در عین حال مستقل و محکمی داره که خوب بلده چطور خودش رو هم تو دل مخاطب به راحتی جا کنه و هم مراقفب باشه ت مبادا کارنامه کاریش در این عرصه شگفت انگیز لکه دار بشه.

الناز حبیبی در صفحه اینستاگرامش از یک جایی به بعد با احتیاط بیشتری تولید محتوا داره و پست و استوری هایی که به اشتراک میذاره معمولا یا در رابطه با مسائل کاریشه و یا تصویری با ژست خاص و لباس یه لباس باحال تو کافه ای تفریحاتی چیزی!

اینبار تصویری از خانوم بازیگر منتشر شد که نشون میداد الناز حبیبی تو تولد رفیق جانش حضور داره و باز هم اون چهره بیبی و دخترونش مورد توجه کاربرانم قرار گرفت.

campec.ir_s instagram 2023-5-6 story

چهره دست خورده الناز حبیبی و تغیرات حسابی از دهه هشتاد تا به حال

الناز حبیبی به مانند بسیاری از همکارانش خب چهره ای نچرال و طبیعی نداره. این در حالیه که سینمای ما به قول نیکی کریمی پر شده از لب و گونئه های پروتزی و چندان دیگه به استعداد نگاه خاصی ندارن! چهر هایی هستند به مانند الناز حبیبی و یا الناز شاکردوست که هم فیس عملی هستند و هم کاربلدددد و به معنای واقعی بازیگر.

الناز حبیبی یه دختر دهه شصتیه که تو سال 1386 اولین بار در تلویزیون دیده شد. خانوم بازیگر که در سریال "روزگار قریب" ایفای نقش داشت، تونست خودی نشون بده اما خب این سریال از اونجایی که تعداد بازیگران بسیار زیادی داشت، خب الناز هم فراموش گشت تا اینکه بعد تر دیدیم بازیگر  با نام الناز حبیبی اما چهره ای تغییر کرده اومده به تلویزیون.

این بازیگر زن که در روزگار قریب بینی نچرالی داشت بعد تر با بینی عملی و تراشیده اش همرو متعجب ساخت و حالا می بینیم که خانوم خانوما یه قبل و بعد متفاوت دارند که برای مخاطب جالب بود!

Untitled

کمی بیشتر با الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد سال 1367 و مرداد ماهی می باشد، او زاده شهر همدان، و در رشته تدوین و کارگردانی تحصیل کرده است. خانواده او در خارج از کشور زندگی می کنند. او در یک خانواده 8 نفری متولد شده و فرزند آخر می باشد، من از کودکی دختر مهربانی بودم. حبیبی می گوید: خانواده و اقوام خودم را خیلی دوست داشتم و الان هم دارم. خانواده من در ایران زندگی نمی کنند و من هم نمی توانم خارج از کشور زندگی کنم، چون با فرهنگ و زندگی شان جور در نمی آیم. و به علت همین دوری همیشه دلتنگ خانواده و اقوامم هستم.

الناز+حبیبی

unknown_165737655_438549857416763_7250956257039998661_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی