|

استایل سفید و سنگین رنگین نیکی کریمی تو جشن حاشیه دار؛ خانوم انگار اصلاً پیر بشو نیس!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی بازیگر جذاب ایرانیه که اصولا با استایل هایی متناسب با خودش دیده میشه اما اینبار جیغ بودن ظاهر خانوم مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیکی کریمی بازیگر همه چی تموم و جذاب ایرانیه که این روزا در فیلم و سریالی دیده نمیشه اما اونقدری کارنامه کاریش پر و پیمون هستش که نیکی کریمی رو تبدیل به نیکی کریمی سینمای یه ایران کرده و حالا می بینیم که این چهره علاوه بر استعداد و اسم و رسمی که داره، اُبهتش رو هم حفظ کرده و خیلی از کارگردانان اصلا به خاطر سنگینی اسم این چهره ازش در فیلمشون استفاده میکنن تا کار مورد نظر پولساز شه!

نیکی کریمی از هنرمندان بسیار کم حاشیه ایرانیه که اصلا اجازه نمیده موضوعی حول محورش بچرخه و همیشه عزت و آبرویی جذاب و خاص داشته. اما خب قطعا وقتی شما بازیگر باشید و مشهور، خیلی نمیتونید خودتون رو از این جنجالات به دور نگه دارید و ممکنه یهو یه جا یه اتفاق خفتتون کنه! در بانوان بازیگر این موضوع مربوط میشه به نوع استایل و لباس هایی که میپوشن و بیشتر حواشی ساخته شده براشون، در این رابطه میچرخه. اما نیکی کریمی هم خب از اونجایی که سابقا سابقه کشف حجاب داشته، اینبار برای ظاهر جالبش مورد توجه قرار گرفت.

نیکی+کریمی

حضور نیکی کریمی تو بزرگداشت آتیلا

نیکی کریمی علاوه بر بازیگری کارگردان هم هست و عضو کانون کارگردانان هم هست و در مراسمی که یکشنبه شب این کانون برای بزرگداشت آتیلا پسیانی برگزار کرده بود هم حضور داشت. نیکی البته رابطه نزدیکی با آتیلا خان پسیانی داره و تو چندین اثر باهم همبازی بودند که مهم ترین اونا نیمه پنهان و دو زن بود. تو فیلم سوت پایان که نیکی کریمی کارگردانی اون رو برعهده داشت هم آتیلا به عنوان بازیگر ایفای نقش داشت.

56

اما نیکی کریمی تو بزرگداشت آتیلا چی پوشیده بود؟

در شبی که افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا احتمالا خودشون را تبدیل به تیتر یک مراسم نکوداشت پسیانی کرده بودند نیکی نیکی اما با یک استایل مونوکروم سفید و ساده مهمان این مراسم بود. نیکی با یک مانتو سفید جلوباز شال سفید و البته ماسکی که با لباساش ست کرده بود در هجدهمین دوره شب کانون کارگردانان تئاتر حاضر بود.

1

وقتی نیکی کریمی اصلا احساس سن بالا نداره و خودشو نوجوان میبینه!

نیکی کریمی بانویی از دهه پنجاه می باشد که البته لب مرز متولد شده. لب مرز بودن به این معنا نیست که خانوم بازیگر در این لوکیشن چشم به جهان گشودن، خیر! بلکه دقیقا متولد سال پنجا می باشد و حالا سن و سالی میانسال دارد. اما همونطور که در تصویر بالایی هم مشاهده کردید نیکی کریمی اصلا و ابدا نه در استایل و نه در چهره احساس میانسالی نداره و خیلیم جَوون پسندانه تیپ زده که خب برخی از کاربران بر این نظرند چندان کارش جالب نیست و برخی هم میگم شاد بودن چه اشکالی داره؟ خب مثلا خانومی که پنجاه و خورده ای سن داره نباید از رنگای جیغ استفاده کنه؟ 

میدونید که همیشه اختلاف نظر تو کامنتا هست به خصوص وقتی پای یک بازیگر در میون باشه و با وجود اینکه شخص فقط یکنفره، اما نظرات و گفتگوها در رابطه باهاش بسیاره!

unknown_289609844_447093893459657_4891759198276672563_n (1)

قبل و بعد نیکی کریمی وقتی خیلی فرق داره ولی انگار فرقی نکرده!

نیکی کریمی یکی از اهالی سینما محسوب میشه که علاقه وافری به سلامت نگه داشتن خودش داره و تحت هیچ شرایطی نمیذاره ظاهرش که ظاهر یک بانوی سالم و جذابه خراب شه! 

نیکی کریمی میگه برنامه روزانه و خوبی در رابطه با ورزشش داره و به هیچ عنوان هم تغییرش نمیده و حتی وقتایی که سر فیلمبرداری نیز هستش، وقتی برمیگرده خونه ورزشش رو حتما انجام میده. بدنسازی و فیتنس جزو برنامه های روزانشه اما خب تنیس هم بازی میکنه.

نیکی کریمی در رابطه با خورد و خوراکشم میگه هیچگاه برنامه تغذیه زیر نظر دکتر نداشته اما خودش همیشه و همیشه مراعات میکنه و حواسش هست چیا میخوره! خانوم خانوما که نگاهی هم به سن و سالش داره، میگه باید مراقب بود و چیزای خوشمزه رو نباید به میزان زیاد خورد و پرخوری کرد.

در ادامه دو تصویر با فاصله 25 ساله از نیکی کریمی مشاهده می کنید که نشون میده خانوم بازیگر سینمای ما چقدر مِلو تغییر داشته! یه جورای انگار نداشته!

Untitled (2)

نیکی کریمی خیلی قبلنا ازدواج کرده بود؟

نیکی کریمی سوال پرسیدن درباره ازدواج رو اشتباه و حرکتی گستاخانه میدونه به همین دلیل درباره ازدواج و یا احیاناً طلاق نیکی کریمی خیلی پرسش و پاسخی نشده اما برخی از رسانه ها مدعی شده بودند که خانوم بازیگر مطرح سینمای ایران یک بار در زمان جوانی اش ازدواج کرده اما کمتر کسی از این موضوع با خبر بوده. 

همسر نیکی کریمی تاجر معروفی بود که به دلیل ناسازگاری با وی بر سر بازیگری، این زوج خیلی زود کارشون به طلاق کشیده شد. به همین علت بسیاری ازهواداران اصلا خبر ندارند ک نیکی بانو یک ازدواج ناموفق داشته و از ابتدا مجرد نبوده!

TRkODFlNjc0M

دعوای عجیب نیکی کریمی و نعیمِ پوست شیر در پشت صحنه! 

چهره ای به مانند نیکی کریمی قطعا نیومده که فقط بازیگر باشه. نیکی بانو یک مترجم قهاره که شاید چندان هر کسی ندونه اما اینچنین بیوگرافی جذابی داره. نیکی کریمی گرچه سالهای ساله که تو این عرصه فعالیت داره اما هنرش رو تنها در بازیگری محدود نکرد و خانوم خانوما کارگردانی و نویسندگی هم داشته که خب میشه گفت اتفاقا از فیلمای خیلی شاخ پرده نقره ای هم به حساب میاد.

unknown_278160515_1279759702427594_6450029407300426117_n

شاید براتون سوال بشه چه فیلمی، کو کجا؟ که خب باید بگیم فیلم "آتابای" که با زبان ترکی هستش از آثار نیکی کریمی و هادی حجازی فر محسوب میشه که با استقبال خوب مخاطب همراه شد. آتابای با حواشی بسیار زیادی همراه بود. از ترکی صحبت کردن در فلیم و اعتراض فارسی زبانان تا صحنه های عجیبی که درش ساخته شده بود. مثلا در یکی از سکانس ها هادی حجازی فر یا همون آتابای، میون درختا میدوعه و صورتش خیلی زخمی میشه. هادی خان در رابطه با این سکانس و و قهر نیکی کریمی صحبت هایی میکنه که جالب هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است با تحصیلات بالا جذاب خوش استایل وشیک پوش مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است تحصیلات بالا جذاب شیک پوش خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلا تبالامجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها