|

وقتی نیکی کریمی با زنِ علی دایی دوتایی ست زدن سفید؛ رونمایی خانوم از خونواده لاکچریش!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی بازیگر جذابیه که همیشه در فیلم و سریال ها دیده میشد اما اینبار خانم خانوما ظاهرا در راستای مدلینگی فعالیت دارند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نیکی کریمی بازیگر جذاب و دوست داشتنی ایرانی می باشد که سالهاست در این عرصه فعالیت داره و حالا هم نیکی کریمی سینمای ایرانه که اصلا جایگاه کمی نیست! نیکی بانو سنش خیلی کم بود که بازیگری رو شروع کرد اما جالبه که چهره خانوم بازیگر اونقدری کم تغییر داشته که انگاری تنها کمی تا قسمتی گریم رو فیس خانوم خانوما انجام دادن و بس! نیکی کریمی از هنرمندان کم حاشیه ای هستش که هم در سریال های تلویزیونی و هم بر روی پرده نقره ای سابقه کاری درخشانی داره و به مانند برخی مثل ترانه علیدوستی نیست که با بهانه های مختلف تنها سینما و درآمد شاخش رو انتخاب کرده باشه!

نیکی+کریمی+

وقتی نیکی کریمی با زن علی دایی ست کردن!

نیکی کریمی بانوی خوش چهره و دهه پنجاهی که البته لب مرز به دنیا اومده و فیکس متولد پنجاهه، این روزا در شغل و حرفه خود کمتر دیده میشه و هنوز هم به بانوان کشف حجاب کرده جوین نشده و از این طریق نیز دیده نشده. اما نیکی کریمی از اونجایی که خصوصیاتی جذاب داره، گهگاهی میره حتی اگه کاریم نکنه باز بولد میشه! مثلا اینجوریه که نیکی کریمی همیشه با فیس و چهرش مورد توجه قرار گرفته و به عنوان خانومی که نچرال فیسه و میانسال، صورت صاف و جَوونش همیشه و همیشه خاص به نظر اومده که خب این موضوع در این شغل خیلی مهمه! بازیگری هنره اما هنری که تنها استعداد درش اهمیت نداره بلکه زیبایی و ظاهر نیز به شدت مهمه در حدی که گاهی حتی توانایی هم نداشته باشی ولی خوشگل باشی برنده ای!!

Untitled+(2)

وقتی نیکی کریمی هم میزنه تو کار مدلینگ شدن!

نیکی کریمی از چهره های نچرال این عرصه شگفت انگیز می باشد که تازگیا در فیلم و سریالی دیده نشده و آخرین بار آتابای بود که به کارگردانی و نویسندگی این بازیگر انجا شد! اما نیکی کریمی به جز بازی و بازیگری در مدلینگ نیز دستی بر آتش دارد و مدتی پیش تصویری از وی منتشر شد که ژست و سبکی مدلینگی داشت و مرد توجه کاربران قرار گرفت.

نیکی+کریمی

نیکی کریمی و نقشی که فقط جهت پولسازی بود و بس!

نیکی کریمی آخرین بازی که داشت سریال شبکه خانگی "یاغی" بود که خانوم بازیگر محبوبه ما به قدری کاراکتری ضعیف داشت که صدای بسیاری از کابران رو درآورد! حالا شاید براتون سوال بشه که چرا مگه چیشده؟ که خب در جواب باید بگیم نیکی کریمی در این کار نقش شیما رو داشت با گریمی عجیب . اما شیما خانوم اونقدری الکی اومد وسط داستان و الکی هم رفت بیرون که بسیاری از مخاطبین بر این نظر بودند جناب نویسنده ظاهرا با کمبود قسمت مواجه شده و گفته بزار یه بازیگر شاخ بزنیم تنگ کار که هم به سکانس ها افزوده شه و هم اسم و رسم بازیگری پولساز رو بیاریم وسط تا بیشتر بگیر بشه!! در ادامه گریم و چهره نیکی بانو رو در این کار مشاهده می کنید.

hd

و اما جمله کلیشه ای چشم رنگی ها ستاره می شوند نیکی رو ستاره کرد؟!

جمله کلیشه ای "چشم رنگی ها ستاره می شوند" همچنان تو سینمای ایران پرطرفداره و وجود داره. نیکی کریمی یکی از چشم رنگی های این عرصه محسوب میشه که خب این آیتم از جذابیت رو هم داره و میشه گفت به علاوه زیبایی چهرش و استعدادش در این زمینه، داشتن چشمای رنگی هم انگاری تو سینمای ما تاثیر زیادی بر روی شهرت و محبوبیت شخص داره که خب این واقعا عجیبه عوامل ظاهری اینهمه تو کار و بار شخص تاثیر داشته باشه تا تواناییش!!

نیکی کریمی حاضر نیست توضیح دهد...

بازیگری را از زمان مدرسه با حضور در گروه های تئاتری شروع کرد تا اینکه سال 1368 وقتی 18 ساله بود با فیلم سینمایی «وسوسه» جلوی دوربین رفت. او هنوز هم حاضر نیست ماجرای اولین ورود خود به سینما را توضیح دهد!

خانم کریمی با سریال «زندگی» در سال 1374 وقتی 24 ساله بود وارد قاب تلویزیون شد و تابحال 4 سریال بیشتر برای تلویزیون بازی نکرده و کلا حضورش در سینما بوده! چیزی که خیلی از بازیگران هستند و تلویزیون رو در حد خودشون نمی دونن!

file

وقتی نیکی کریمی از مامان و داداشش رونمایی میکنه!

نیکی کریمی چندی پیش تولد داداشش رو تبریک گفته بود که خیلیا دوست داشتن چهره اون رو ببینن که خب سرانجام به آرزوشون رسیدن و البته از اونجایی که گویا نیکی خانم علاقه ای نداره چندان درباره خان داداشش توضیح بده به گذاشتن چند تا عکس ساده بسنده کرد و نشون داد که چشم رنگی و ظاهرخفن داشتن تو خونوادشون ارثیه.

این بازیگر که فوق العاده عاشق خونوادشه عکس برادرش رو به همراه مادرش گذاشت و مامان بسیار لاکچریش رو واسه همه نمایان کرد و نشون داد که چه زندگیه پولداری دارن تو خارج!

5858

سوالی از نیکی کریمی که به دور از نزاکت است!

قطعا ازدواج و طلاق بازیگران و یا بلاگر ها و خلاصه افراد مشهور برای مخاطب و کاربر جالب به نظر میاد و اکثرا در مصاحبه ها کمی تا قسمتی از این موضوع زندگیشون رو توضیح میدن. اما نیکی کریمی هنوز خبری از ازدواجش نیست و زندگی مجردی دارد و همیشه در مواجه با سوالی در مورد علت ازدواج نکردن خود می گوید؛ این سوال ها به دور از نزاکت است.

به همین علت از نیکی کریمی چنین مواردی دیده و شنیده نشده بود تا اینکه برخی از رسانه ها مدعی شدند خانوم بازیگر مطرح سینمای ایران یک بار در زمان جوانی اش ازدواج کرده اما کمتر کسی از این موضوع با خبر بوده. 

همسر نیکی کریمی تاجر معروفی بود که به دلیل ناسازگاری با وی بر سر بازیگری، این زوج خیلی زود کارشون به طلاق کشیده شد. به همین علت بسیاری ازهواداران اصلا خبر ندارند ک نیکی بانو یک ازدواج ناموفق داشته و از ابتدا مجرد نبوده!

hashiyeh_2871428093852019362_1749936151

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا وخوش تیپ وجذاب وخوش استایل مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است تحصیلات بالا جذاب شیک پوش خوش استایل مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست تحصیلات بالا جذاب شیک پوش خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است تحصیلا ت بالا جذاب شیک پوش خوش استایل مجرد است موفق باشید

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها