|

جلف بازی صبا راد"واسه دوزار فالوور وقتی یه روزه قد یه ماه پول درمیاره؛ تیپ اروپاییشو!

saba rad shayanews

صبا راد مجزی سابق و بلاگر حال حاضری می باشد که اینبار با سناریویی عجیب برای تبلیغاتش حسابی سر فالووراشو گرم کرد.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- صبا راد بازیگر نیست. حتی نقاش و خواننده و هنرمند هنم نیست! صبا راد مجری سابق برنامه "به خانه بر می گردیم" می باشد که چند سالی میشه از صدا و سیما خداحافظی کرده و حالا خانم خانوما رو در قالب یک بلاگر می بینیم. البته که بلاگری به شدت فعال، اما نه در زمینه تولید محتوای درست بلکه تو تبلیغاتی عظیم و درآمدهای کلان! صبا راد احتمالا درآمد تنها دو سه روزش برابری میکنه با کل ماهی که براب مجری بودن بهش میدادن! 

صبا خانوم به شدت تو مشغله جدیدش اکتیو شده که البته وقتی شما هم ببینید از کاری تا به این اندازه به راحتی میتونید پول در بیارید بدون اینکه زحمت خاصی بکشید، قطعا ازش استفاده می کنید!! شاید هم خیر، که خب این برمیگرده به سلیقه و نوع انتخاب آدمها. صبا راد در طول روز استوری های بسیاری منتشر میکنه که به طور قطع میشه گفت نصف و یا نصف بیشترشون تنها تبلیغات هستند و یا زمینه ای برای تبلیغ! مثلا در ادادمه مشاهده می کنید که این خانوم صدا قشنگمون چطور چندین استوری رو برای یک معرفی اختصاص داده.

سناریوی عجیب صبا راد واسه تبلیغات کَلونش! خانوم شما خوب کارگردانی هستیا!

خب حالا داستان چیه؟ صبا راد به شدت این ترفندو میزنه که مثلا میاد و میگه خب یه سر و سامونی به ظرفام بدم و با یه جذابیت های خاص میاد نشون میده تو ظرفاش رو در حال پر گردنه و در نهایت هم با یک ترفند خاص تر به استوریاش طنز میبخشه که خب میشه همون الاغه!

در ادامش کاربرا میان و اصرار میکنن که صبا بگو از کدوم پیج خریدی و در نهایت اینکه صبا راد چند دایرکت رو نشون میده که مثلا بگه چقدرررر تقاضا برای معرفی زیاد بوده، میاد و اون پیج مورد نظر رو معرفی میکنه. مثلا شما هم فکر کنید که اصلا معرفی در کار نبوده هااا، فقط صبا خانوم میخواستن به ظرف ها سر و سامونی بدن و به خاطر اصرار کاربران تبلیغ کردن اونهم تا به این اندازه تعداد استوری زیاد.

Untitled

Untitled

وقتی صبا راد با پول یک روزه اینستایی، یک ماهه مجری گری رو در میاره!

حالا جالبیش اینجاست که نرخ هر معرفی متفاوته. مثلا شما میاد و به صبا بانو تبلیغ میدین در حد یک استوری و تنها با با عکس یه مبلغ داره. و یا میادی و میخواید که استوریا با صدا باشه! شاید هم تقاضای این رو کنید که صبا بیاد و جلو دوربین صحبت کنه! و اما شاید هم مثل این پیج ظروف مسی پول دار باشید و برای تبلیغتون از صبا خانوم ساخت یک سناریو رو بخواین!!

همه این موارد گفت شده هر کدوم نرخ و مظنه خاص خودشون رو دارن که نسبت به تعداد استوری حساب میشن با مبالغی بسیار بالا و صبا راد برای همین معرفی یه بیست تایی استوری گذاشت!

unknown_267084547_209094834746467_8110976895991268133_n

چیشد که صبا راد از مهاجرت ترکیه کامبک خورد!

صبا راد مدتی بعد از رفتنش از صدا و سیما، در ترکیه دیده شد که البته با نام مهاجرت این حرکتو زد و حرف و حدیثاشم به جون خرید. اما انگاری این تایم به همون تایم رفتن ریحانه پارسا و جنجالات پویان مختاری یکی شد و بسیاری از سوژه ها در رابطه با مهاجرت و رفتن چهره های ایرانی شده بودند. همین شد تا صبا خانوم کامبک خورد که البته دلیل دقیقش رو نگفت ولی بسیاری از کاربران بر این نظر بودند که صبا راد نمیخواست تا با اون افراد یکی بشه!

اما صبا راد رو همیشه با استایل اتوکشیده و صااااف میدیدیم که خب بعد از خداحافظیش و البته ازدواج دومی که داشت یه جورایی به شدت تغییر گرد. حالا با صبا راد رو می بینیم که گاهی حتی اروپایی طور استایل میزنه و همسرش مانی رهنما هم همراهیش میکنه که خب اینجاست که باید گفت درست گفتت کبوتر با کبوتر باز با باز!

بیوگرافی صبا راد

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران ، مجری سابق تلویزیون می باشد که فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد که در 18 سالگی در فیزیوتراپی کشف استعداد شد و کار خود را با رادیو آغاز کرد.

از فیزیوتراپی تا رادیو

سال 1377 وقتی 18 ساله و دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی بود در یک مرکز فیزیوتراپی کار می کرد که محل رفت و آمد چهرها و آدم های مشهوری بود.

+صبا+راد+

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها