|

صبا راد بعد عید چهره ساخته اوووفدار و بیست سال کامبک؛ مدل گیسشو مارپیچ زده بیا و ببین!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق ایرانیه که این روزا با چهره ای متفاوت دیده میشه و هر بار هم فالوراشو حسابی متعجب میسازه چرا؟ چون فیس ساخته تینیجررر!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- صبا راد رو شاید بشناسید و  شاید هم نشناسید اما اگه از بچهای دهه هفتادی باشید قیهت میدونید که مامانا تو دهه نود چقدر به برنامه "به خانه بر می گردیم" علاقمند بودن. اون موقه ها که اینستاگرامی وجود نداشت که همرو پای خودش بنشونه و همه آموزشا و سرگرمیارو هم تو خودش جا بده، برنامه هایی بودن به مانند به خانه بر می گردیم که مامانارو جذب خودش میکرد. خب قطعا وقتی یه برنامه ای خوب باشه بادی بازیگرش و یا مجریانی که داره هم خوب باشه وگرنه به چه درد میخوره؟ صبا راد مثلا مجری قسمت آشپزی به خانه بر می گردیم بود که با صدای جذاب و خوشی که داشت گوش آدمو نوازش میکرد. اما صبا راد این مجری خوش صدا و کاربلدمون خیلی وقته که از تلویزیون خداحافظی کرده و حالا از رنگ رخسار و صدای دلنوازش جای دیگه ای استفاده میکنه. صبا راد که این روزا سخت تو شغل بلاگری غرق شده درآمد بسیاری بالایی داره که البته الکی پلکی به دست نیاورده و بابت کلیییی روزمرگی گذاشته!!

sabarad.official_s instagram 2023-4-16 story

تولید محتوای عجیب صبا راد که ازشون پول درمیاره!

مثلا تصویری که بالا مشاهده کردید همراه با متنی که داشت، البته بدون موضوعیت خاصی، تولید محتوای امروز خانوم خانوما بود. احتمالا متوجه شدین که بالاتر قصد مزاح بود چرا که نشون دادن کمی تا قسمتی از روزمرگی تو اینستاگرام شغل سختی به حساب نمیاد که در مقابل تا به این اندازه درآمد توش باشه. صبا راد هم که میدونید آموزش و یا راستای خاصی در پیجش نداره و بیشتر از همین موارد لایف استایلش به اشتراک میذاره و در نهایت گاهی آموزشی آسون در رابطه با آشپزی که اونهم گاهی، نه همیشه!!

unknown_218166130_1274208793011869_5899893256373565928_n

جنجالاتی که صبا راد بعد از تلویزیون واسه خودش ساخت ناجوررر!

اما از نکاتی که وجود داره اینه که بازیگران که تو نقش های مختلفی دیده میشن شاید کمتر برای یک مخاطب جای تعجب بزارن که تو فیلم و سریال یه مدلن و تو واقعیت یه مدل دیگه! اما همیشه مجریان خانوم با توجه به اینکه ظاهری به شدت اتو کشیده دارند، وقتی بیننده خارج از کار می بینتشون اگه مثل صبا خانوم راد باشه و یا مثل خانوم زاده نامداری ک حواشی براشون ساخته شده بود خارج از ایران، باشه قطعا مخاطب رو میهَنگونه!! 

صبا راد صدای دل نوازی داره که استعداد صحبت کردن درون خانوم خانوما می باشد. صبا راد بعد از خداحافظی از تلویزیون گفت چیکار کنم چیکار نکنم صدام حیف میشه خودم حیف میشم! به همین جهت در اینستاگرام هم از صدا و هم از سیمای خودش استفاده کرد.

unknown_259362109_1044330146380664_1867772149436639333_n

صبا راد بعد ازدواج دومش چه خودشو ریخت بیرون!

صبا راد کلا این مدلیه که سعی داره خودش رو پررر شور و پر از هیجان نشون بده که البته اینجوریم هست و در کل روحیه ای آروم و یا ساده نداره که خب با ازدواج دومش با آقای خواننده یعنی مانی رهنما این سبک عجیبش بیشتر زد بیرون و حالا خانوم خانوما حسابی شده شررر و شیطون که البته نوع زندگیش و لایف استایلی که انتخاب کرده به خودش مربوطه و باید در اصل گفت اگر هم ناز و کرشمه ای در پیجش داره و از این طریق پول درمیاره، خب کاربر فالوش نکنه!!

این روزا دیگه خیلی از اینفلوئنسر ها هستند که شاید اصلا کار خاصی هم نکنن و یا تنها کار مفیدشون انتشار لحظه به لحظه خودشون و بچهاشون و خوشگذرونی هایی که دارند باشه اما کاربران متاسفانه شیفته دیدن همون موارد لاکچری و یا ظواهر نامتعارف میشن و فالو میکنن شخص رو! این چهره اونقدری مشهور میشه و شاخ، که در نهایت حتی برای همون فالوورای خودش هم شاخ و شونه میکشه که دیگه این مدل جلو رفتن خیلی پرویی میخواد!

Untitled

خوشمزه جات لوکس و خوش لعاب صبا راد!

در ابتدای متن به این موضوع اشاره کردیم که صبا راد گاهی هم از آشپزی و کارایی که بلده فیلم و عکس هایی به اشتراک میذاره که خب هم باعث آموزش میشه و هم گاهی دل یکسری از کاربران به دلیل شرایط اقتصادی بد، میسوزونه! 

صبا راد این طور که معلومه دست پخت خوبی داره و باز هم اینطور که نشون میده کلا چیزای بدم نمیخورن و این زن و شوهر به شدت اهل استفاده غذاهای خوش اب رو رنگ و جذاب هستند که با مخلفاتی زیاد تهیه شده! در ادامه می بینید نمونه ای از آشپزی های این چهره رو در حالی که فقط عکس گذاشت بی آموزش!!

sabarad.official_2738020617180000176_1108653063

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سحر ارسالی در

    بد شدی مثل همیشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها