|

سبکی نو از "ترلان پروانه" واسه شال و روسری بستن منشوری؛ خانوم بعد عید چه خوشتیپ شده!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه بازیگر جذاب ایرانیه که دوباره تو اینستاگرام فعال شده و حالا روز به روز با کلاس تر از پیش عکس از خودش میذاره!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ترلان پروانه از بازیگرای با سابقه و جذاب ایرانیه که البته سن و سال بالایی نداره. احتمالا بدونید چرا میگیم ترلان خانوم با سابقه هستند، چرا که این چهره از بچگی و از سن خیلی خیلی کم اومد و شد بازیگر! ترلان پروانه ابتدا در تبلیغات تلویزیونی دیده شد و بعد هم با سریال های تلویزیونی و فیلم های سینما خودش رو حسابی تو این عرصه شگفت انگیز جا کرد. ترلان پروانه حالا از بازیگرای اسم و رسم دار و البته پولسااااز سینمامون محسوب میشه ک در شبکه خانگی هم حضور پیدا کرده اما این روزا تو هیچ پروژه ای دیده نمیشه و بیشتر ترلان پروانه رو اینستاگرام می بینیم، اونم چقدر زیااااد!

ترلان بانو تو این فضای نامرئی با وجود اینکه فیلتره، اما خب گَنگش بالاست و مثل بنننز عکس از خودش به اشتراک میذاره. مثلا این شبها به مناسبت ماه رمضان سریال "ملکوت" رو در شبکه آی فیلم می بینیم که ترلان پروانه تا به چه اندازه از سن نوجوانیش تا به حال تغییر فیس داده و به خصوص بعد از عید خانوم خانوما به شدت با کلاس تر دیده میشن، البته به دید و نگاه خود! در ادامه تصویری که این چهره در آخرین استوری از خود منتشر کرد رو مشاهده می کیند که ترلان پروانه رفته اسب سواری و با یه ژست مثلا حواسم نیست کار رو درآورده!

tarlan_parvanee_s instagram 2023-4-17 story

سبک جدید شال و روسری با ترلان پروانه و دوستاش!

همونطور که می بیندی ترلان پروانه نیز به مانند بسیاری از بازیگران خانوم مثل مریم معصومی اعتقاد خاصی به درست سر کردن شال و روسری نداره و همیشه تو عکس هایی که از خود تو لوکیشنای مختلف میذاره این سبک جدید از حجاب درش دیده میشه. خانوم بازیگر یا از کلاه استفاده میکنن و یا شال و روسری رو به گونه ای بر سر انداختن که بیشتر حالت الکی پلکی داره و زینتی شده!

ترلان پروانه میشه گفت در ظاهر یه دختر آرومه که پشت دوربین گوشیش حواشی زیادی داره اما خودش حواسش نیست و تا به حال چند باری سوتی داده!

Untitled

دلیل ازدواج نکردن خانومای بازیگر!

قطعا اینکه خانوما و آقایون بازیگر ازدواج نمیکنن دلایل مختلفی داره. خب برخی به خصوص خانوما پیشنهاد براشون کم میشه چرا که ازدواچ با یک بازیگر قطعا سختی های به شدت خاص خودش رو داره. از طرفی ممکنه خود خانوم و یا آقا ذهنیتش خیلی خاص شده باشه و نتونه هرکسی رو انتخاب کنه و برخی هم هستند که به مانند محمدرضا گلزار ازدواج نمیکنن تا هم ریزش هوادار نداشته باشن و هم خودشون رو محدود نکنن! 

unknown_75392904_2422862371169327_6535489976073415328_n

ترلان پروانه مشخص نیست جزو کدوم دستس اما چند باری پیش اومده که حرف و حدیث هایی و حتی عکس  فیلم هایی از این بازیگر جوان دیدیم که خانوم خانوما با شخصیت های مختلف در ارتباط بودن و یکی ازشون یواشکی چیزی رو ثبت کرده! 

پَرش ترلان پروانه با پسرای مشهور!

یکبار نام خانوم باریگر در کنار سعید عزت اللهی خودنمایی دارد و بار دیگر فیلمش با فرشاد احمدزاده دیده میشه. البته که بهزاد لیتو رپر ایرانی هم یه گِراهایی در رابطه با ترلان پروانه داده که خب همه اینها افرادی هستند که من و شما می شناسیم و اونهایی که نمیشناسیم رو خدا داند!

شباهت عجیبی که ترلان پروانه از خود ساخت نسبت به بیلی ایلیش!

اما در ادامه تصویری از ترلان پروانه مشاهده می کنید که جدیده و تازززه! اما نکته ای که داشت این بود که بسیاری از کاربران تو کامنتا اشاره کرده بودن چرا شبیه به بیلی ایلیش عکس میگیری! ظاهرا ترلان بانو سودای شباهت به بیلی رو هم دره!

Untitled

وقتی ترلان پروانه خیلی از استایل و مد بلده

جدا از این مسائل ترلان بانو به خوبی با استایل و مد و فشن آشناییت داره که خب یا استایلیست خوبی داره و یا خودش آموزش دیده و میتونه به خوبی آیتمای مختلف رو در کنار هم قرار بده و جالبیشم اینجاست که از ترند به شدت استفاده می کنه و از همه جور تیپی استقبال داره.

ترلان پروانه با وجود سن و سال کمش اما به خوبی فضا و نوع لباس رو تشخیش میده و متناسب پیش میره، نه اینکه تنها نکته قابل توجهش کوتاه پوشیدن باشه تا چشم و لنز دوربین رو به سمت خودش بکشونه! بلکه با زیبایی و خاص بودن چنین عملی رو انجام میده.

استایل+ترلان+پروانه+رو+بشناسیم

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. 

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. وی ازدواج نکرده و مجرد است.

unknown_72848075_439375763447211_9129984842855506146_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها