|

چهره ای نو از "ترلان پروانه" بعد عید که عجیب فوکوله؛ خانوم چاق شده یکم کمتر از هرکول!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه بازیگر مشهور و جذاب ایرانیه که تو جدیدترین عکسای بعد عیدش به شدت تغییر چهره داده و شده یه دُخی شاخ با استایل گَنگ!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ترلان پروانه یکی از معدود هنرمندانی هستش که تا به اینجای کارش نشون داده از همون بچگیش راه رو درست اومده. خب خیلیا هستند که میان و رشته ایکس و ایگرگ رو میخونن اما در نهایت می بینن مسیرو اشتباه رفتن و اصلا علایقشون چیز دیگه ای بوده و یا شاید بگین بازیگری که اینجوری نیست و هر کی میاد توش موندنی میشه که خب باید در پاسخ بگیم سخت در اشتباهید، چرا که هستند بازیگرانی همچون روژان آریامنش که اتفاقا همبازی بچگی ترلان پروانه هم بود و در فیلم و سریال هایی ایفای نقش داشتند و حالا اصلا نیستن که نیستن! این چنین چهره ها ظاهرا تو همون فاز و هوای بچگی بوده که به بازیگری علاقمند بودن و بعد از مدتی بیخیال این عرصه شده اند! اما ترلان پروانه رو میشه گفت از خیلی از بازیگران سن و سال دار هم شاید سابقه کاری بیشتری داشته باشه چرا که از وقتی که خیلی فسقلی بود اومد  شد بازیگر، اونهم بازیگری خوشگل و محبوب که البته حالا هم این دو صفت همراهش هست اما از هنرمندان بزرگسالی محسوب میشه که راه و رسم زندگیش دستشه و حسابی شده شاخ!

Untitled

هنر عجیبه ترلان پروانه تو عکس گرفتن از خودش! اوف سلیقه

اینکه یک استعدادی از بچگی تو خون و وجودت باشه و بتونی پرورشش بدی خیلی خوبه! بعضیا هستن که اصلا هنر تو ذاتشونه و میتونن در عین حال که یه شغل اصل دارن از دیگر انگشتاشونم هنر بریزه! 

مثلا ترلان پروانه علاوه بر بازیگری، به عکاسی هم خیلی علاقمنده! خانوم بازیگر به مانند بسیاری از بازیگران هم سن و هم جنس خود عکس هیا بسیاری از خود در اینستاگرام منتشر میکنه اما نه یِلخی و الکی پلکی! 

ترلان پروانه برخلاف خیلیا این مدلیه که به عکساش خیلی زیاد توجه میکنه. مثلات چه مدلی تو اینستا به اشتراک بذاره که ترتیب سه تاییشون درست و خوشگل باشه، و یا چجوری ژست بگیریه و چه لباسی رو برای اون فصل و اون حال و هوا بپوشه!

Capture

فیس نویی که ترلان پروانه ساخت و هیشکی نکتشو نفهمید!

جالبه که خانوم خانومای ما هر چند وقتی یکبار هم فیسش یه جورایی آپدیت میشه و جالبیش اینه که نمیدونی چیکار کرده که تغییر کرده اما میفهمی که یه تغییرایی کرده!! مثلا در ادامه اولین تصاویری که ترلان بانو تو سال جدید منتشر کرد رو مشاهده می کنید که چهرش عوض شده بود اما معلوم نیست چیش!!

unknown_341017755_1342936346487827_5239687068777060658_n

unknown_340654094_584807803615473_7969942464223705049_n

وقتی ترلان پروانه ناجور به مخاطب توهین میکنه!

ترلان پروانه بعد از رسیدن به یه سن و سال مشخصی دیگه انگاری بیخیال فیس اصلیه خودش شد و دید نخیرررر نون تو فیس شاخ داشتنه و همین شد که یهو دیدیم خانوم بازیگر رفتن و یه مدل دیگه اومدن تو اینستا و این در حالیه که ترلان پروانه بر این نظر و ادعا بوده و هست که هیچ گونه عملی نداشته و همینجوری خدا خواسته و خوشگلی این چنین بهش داده. البته که به نظر برخی هم اصلا ترلان پروانه خوشگل نیست و به زور گریم و آرایش و لباس تو عکسا این شکلی شده اما خب باید بگیم خیلیا هم میگن این دختر دهه هفتادی اتقاقا چهره بسیار زیبایی داره اما خب درست نیست که ادعا میکنه نچراله در حالی که عکسای چند سال پیشش تو این فضای مجازی هتس و همه می بینن و در نهایت یکی از کاربران این ادعای ترلان رو توهین به شعور مخاطب دونست!!

Untitled

هنر آرایشی که از بند بند انگشتای ترلان پروانه میچکه!

گفتیم آرایش! جدا از انتقادات، یکی دیگر از هنر های ترلان پروانه آرایش کردنشه که خودش میگه میکاپ تمام مراسمات رو خودش رو فیس خودش انجام میده که البته بعید هم نیست چرا که فردی مثل ترلان پروانه که به شدت به این موضوع توجه داره و آرایش کردن براش خیلی مهمه، بره و یه دوره آموزش ببینه که بهتره تا اینکه هی پشت بند هم به میکاپ آرتیست پول و یه شب آرایش بشه!!

البته در رابطه با اینکه آموزش دیده یا نه صحبتی نکرد اما بارها اطلع داده که فلان آرایش که تو فلان مراسم سینمایی داشت به دست خودش بوده که اگه بوده واقعا باید گفت ناز شصتش! چرا چون ترلان پروانه به خوبی میدونهن چی به چهرش میادو به خصوص بریا مراسمات سینمایی به بهترنی نحو ممکن میکاپ میکنه نه به مانند بسیاری از بانوان مثل بهاره رهنما که تنها میخوان آرایش کنن، نه ارایشی زیبا! 

unknown_305076905_1430164714134742_4638264887988552877_n

وقتی خانوم خانوما چاق شده عجیییب!

اما مدتی پیش تصویری هم از این بازیگر جوان منتشر شد که به گفته برخی از کاربران ترلان پروانه نسبت به قبل کلی افزایش وزن داشته و چاق شده!!

Untitled

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. 

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. وی ازدواج نکرده و مجرد است.

tarlan_parvanee_s instagram 2023-4-13 story

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداستتحصیلات بالا مجرد است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی