|

"پردیس احمدیه" بعد پوست شیر چال گونه کاشته قد چاه؛ خانوم پرستیژ داره شخصی و شیک!

pardis ahmadie shayanews

پردیس احمدیه که در سریال شبکه خانگی پوست شیر ایفای نقش داشت حالا تصاویری از خود به اشتراک میذاره که مرد توجه هواداراشه به شدت!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- پردیس احمدیه بازیگر مشهور و جذابیه که اینروزا در پوست شیر داستان رو حول محور خودش میبره جلو ولی خب خودش کشته شده!! پردیس احمدیه در این سریال شبکه خانگی ایفای نقش داشت و چندی قسمت کاراکتر ساحل رو به تصویر کشید اما از یه جایی به بعد دیگه خانوم خانوما حذف شد و حالا فقط اسم ساحل تو سریال وجود داره! پردیس احمدیه اولین بار با بازی در فیلم "لاک قرمز" بود که شناخته و البته مشهور شد. اون تایم به چهرش چندان سن و سالش نمیخورد و خب چون یه گریم درست حسابیم اومده بود رو فیس و ظاهرش، به خوبی استایل دختری نوجوان رو نشون میداد و اینجوریا بود که پردیس بانو با استعداد جذابی که داشت نقشش رو کاملا جذااااب از آب درآورد. در ادامه ابتدا تصویری از وی مشاهده می کنید که چال گونه خانوم خانموما مورد توجه کاربران قرار گرفت.

Untitled

پرستیژ ناز پردیس احمدیه که خیلی با سحر قریشی فرق فوکوله!

پردیس احمدیه به مانند همه همکاران خود تیپ و پرستیژ کاری خودش رو داره و در اینستاگرام نیز فعاله. خانوم بازیگر تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میذاره اما اصولا اهل حاشیه سازی نیست و از اونجایی هم که استعداد خوبی در حوزه شغلی خودش داره، تلاشش بر این بوده تا از همون راه و رسم حرفه ای و هنریش بالا بره و جایگاه پیدا کنه نه به مانند بانوانی همچون سحر قریشی که یک دستشون به نردبان عوامل پشت صحنه بوده و دستی دیگر بر ابراز وجود از طریق حواشی اینستاگرامی داشته اند!!

Untitled

پردیس احمدیه بهش نمیاد ولی استعدادش زمین تا آسمونه!

پردیس احمدیه تا به حال در فیلم های بسیاری ایفای نقش کرده اما شاید بشه گفت مشهور ترین اونها که این بازیگر جوان رو خیلی در این عرصه نشون مخاطب داد فیلم "لاک قرمز" بود که تاثیر گذاری بسیاری داشت. پردیس احمدیه از اونجایی که چهره و سبکی جدی داره در فیلم و سریال های طنز چندان مورد پسند مخاطب نیست اما چنین نقش هایی رو به خوبی و با تاثیرگذاری بالا میتونه ایفا کنه. مثلا فیلم "مجبوریم" از دسته دیگر فیلم هایی بود که پردیس خانوم همانند لاک قرمز نقش اصلیه اون رو به عهده داشت و کل داستان حول محور کاراکتر وی بود.

اما این فیلم نیز با حواشی خاص خود همراه شد که صدای خود خانوم بازیگر رو هم درآورد و اعتراض کرد. پردیس احمدیه نشون داده به خوبی میتونه چنین کاراکتار هایی رو دربیاره و با جذابیت و البته کاملا طبیعی اون رو ایفا کنه که خب این میشه استعداد بازیگری نه خانوم هایی همچون سارا و نیکا فرقانی که هیچ دیالوگی نداشتند و حالا هم به دلیل حواشی بسیار نامتعارفی که ایجاد کردند بیش از یک میلیون هرکدوم فالوور دارند!

pardisahmadieh12-vaghtesobh

استایل خاص و امضا دار پردیس احمدیه 

قطعا استایل برای یک بازیگر جزو آیتمای خیلی مهمی هستش که به مانند استعداد و توانایی بازیگریش میتونه تاثیر بذاره که خب باید بگیم پردیس احمدیه در این راه هم سبک جذاب و مختص به خودش رو داره. خب همونطور که گفتیم پردیس احمدیه نیز به استایل خود اهمیت زیادی میده. پردیس بانو از دهه هفتادی‌ های موفق سینمای ایرانه که در طول مدت نه‌ چندان طولانی حضورش در سینما هم انتخاب‌ های خوبی داشته. او شخصیتی جدی، مستقل و مصمم از خود نشون میده و این ویژگی ها همونطور که از شخصیت او پیداست در استایل و انتخاب لباس هایش هم به خوبی قابل مشاهده می باشد.

این بازیگر جوان بیشتر اوقات لباس های ساده و کلاسیک مورد توجهش هستند ولی جالبه که بدونید اگر بخواد متفاوت لباس به تن کند این حرکت رو مصصم و با شجاعت انجام میده. مثلا استایل نارنجی مشکی پردیس احمدیه در اکران فیلم دارکوب یکی از استایل های زیبا و جسورانه این بازیگر جذاب محسوب میشه که در عین سادگی نگاه هارو به سمت خودش خیلی کشوند.

پردیس+احمدیه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها