|

پردیس احمدیه بعد پوست شیر چه شیری شده اینستا؛ سنبادی پوشید و زد به دل تریپای ناناز!

pardis ahmadie shayanews

پردیس احمدیه که این روزا تو پوست شیر ایفای نقش داره در اینستاگرام به کلی فرق کرد و حالا خانوم بازیگر رو با استایلی شاخ و پولدارانه می بینیم!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- پردیس احمدیه از بازیگرای دهه هفتادی سینماست که البته تو تلویزیون هنوز پیداش نشده و از هنون ابتدا هم با بازی در فیلم و سریال شبکه خانگی شروع به کار کرد. پردیس احمدیه ابتدا در فیلم "لاک قرکمز" بود که دیده شد و شهرت یافت. البته که خانوم بازیگرمون در این کار نقشی بسیار بچگانه داشت و نکته اینجاست این بازیگر جوان اونقدری چهره بی بی فیس داره که تونسته در سن بیست و خورده ای سال کاراکتر دختری نوجوان رو به تصویر بکشه. البته که هر چهره ای یک جور نکات مثبت داره و یک جور نکاتی منفی که خب از ویژگی های جذاب پردیس احمدیه اینه که به راحتی میتونه نقش دختر ده پونزده سال کوچیکتر از خودش رو ایفا کنه. این روزا مثلا پردیس احمدیه رو در سریال "پوست شیر" می بینیم که نقش ساحلِ بیست ساله رو ایفا میکنه در حالی که خودش سی سال سن و سال داره!

همه این چیزها از صورت ریز سنِ این بازیگر میاد که پردیس بانو رو هنرمندی دلبر و مناسب اینچنین نقش ها کرده. اما از کار و بار پردیس احمدیه که بگذریم و برسیم به لایف استایل این چهره باید بگیم که خانوم خانوما برخلاف اونچه که ازش در تلویزیون و پرده نقره ای می بینیم هستش چرا که خانوم بازیگر جذاب ما به شدت اهل سبک زندگیه های کلاس و لاکچری هستش که در این بین به شدت سلفی های آسانسوری رو هم دوست داره و دم به دقیقه یه این مدلی منتشر میکنه. مثلا در ادامه جدیدترین عکس پردیس احمدیه رو مشاهده می کنید که گویای موارد گفته شده هستند!

IMG_20230328_024129

استایل هنری و دارای اعتبار پردیس احمدیه

اما جدا از اینها در بازیگری به جز استعداد و توانایی در بازیگره خوب بودن ظاهر و زیبایی هم به شدت تاثیر گذاره هم برای جلب نظر مخاطب و هم برای اعتبار اون چهره. پردیس احمدیه نیز شخصیتی متفاوت داره که کلاااا به دور از قر و اطوارهای برخی خانوم هاست و در دنیای دیگر سیر میکند! پردیس احمدیه اما در استایل نیز خاص خودشه که خب در ادامه مشاهده می کنید خانوم خانوما همانند بسیاری از خانومای بازیگر راحت پوش هستند اما خب در راستایی که جلب توجه بیش از اندازه نداشته باشه مثل خانوم بهاره رهنما!

این بازیگر که علاقه زیادی به استایلای خاص و کره ای طور داره، تونسته تابحال هزار مدل خاص واسه خودش خلق کنه که نشون از جسارت عجیب غریب این بازیگر در برابر بقیه سلبریتیا داره.

85162dmv6

pardisahmadiyeh_1615312073

pardis-ahmadiyeh6

اگر قصد ازدواج با پردیس احمدیه رو دارید باید این آیتمارو دارا باشید!

پردیس احمدیه تا به حال در برنامه ها و مصاحبه هایی حضور داشته و سوال جواب هایی ازش شده که جالب بودن. مثلا مدتی پیش در برنامه هم رفیق بود! پردیس احمدیه بجز برنامه "هم رفیق" در برنامه "دورهمی" هم دعوت شد و در پاسخ به سوال تکراری و همیشگی مهران مدیری در رابطه با ازدواج هم جوابی جالب تر داد که البته رک وبی غل و غش بودن خانوم خانوما باحال بود.

Untitled

پردیس احمدیه در مورد ملاکش برای ازدواج نکات جالبی رو میگه که برخلاف اکثر دختراست و همین میشه که شاخای مهران خان مدیری در میاد. پردیس بانو برای قد و قواره همسر آیندش معیاری داره که خیلی با همسنای خودش یکی نیست که البته مشخصه خانوم بازیگر پیش از حضور در این برنامه به صحبتاش کاملااا فکر کرده!! ناگفته هم نمونه بازیگرانی هستند به مانند نرگس محمدی و یا سمانه پاکدل که بعد از حضور در برنامه دورهمی و حرف زدن درمورد ازدواج و ملاکشون، زود تند سریع خواستگار پیدا شده اونهم چه خواستگارایی! همکار و جذاب!!

کمی تا قسمتی بیشتر با پردیس احمدیه

پردیس احمدیه متولد 1371 در شهر تهرانه و اولین بار با نقش اندک در سریال "یادآوری" سال 92 در کنار مهران احمدی و وحید جلیلوند به ایفای نقش پرداخت و پس از اون با بازی در فیلم "لاک قرمز" وارد فضای حرفه ای سینما شد و تونست در اولین پروژه بازیگریش در نقش اول به خوبی بدرخشه و پس از اون در فیلمای مختلفی مثل "خانه دختر" با بازیگران محبوب و حرفه ای مثل حامد بهداد بازی کرد.

جالبه بدونین که پردیس خانوم تو دانشگاه درس موسیقی خونده، اونم خیلی حرفه ای و اصلا فکرش رو نمیکرد بازیگر بشه. او در مصاحبه ای اعلام کرد که تو بازیگرا از کسی پیروی نمیکنه و دوست داره حتی تو نقشایی هم که بازی میکنه خودش باشه.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها