|

رابطه شاخ درار سردار آزمون با ژیگول ترین بازیگر سینما؛ دُخی روسه چه مُخی کار گرفت!

sardar azmoun shayanews

همیشه چهره های مشهور وقتی از ارتباطشون چیزیو علنی میکنن برای مخاطب جالبه و اینبار هم رفاقت عجیب سردار آزمون با پسر جذاب سینما مورد توجه بود!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سردارآزمون بی شک یکی از پر حاشیه ترین فوتبالیست های ایرانیه که البته میشه گفت محبوب ترینشون هم محسوب میشه و میون فوتبالیستا از هوادارای بسیاری برخورداره. سردار آزمون یه زمانی با بهاره افشاری رفاقتی صمیمی داشت و اونقدر در کنار هم دیده میشدن که شده بود یه پا حرف و حدیث! بعد تر هم که اسم سردار آزمون در کنار زنی روس اومد و یه تایمی هم اونجوری مورد توجه قرار گرفت و رفت تو جنجالات! حالا هم که با مدتی میشه با پدر شدنش شده نقل محفل و با تصاویری که به اشتراک میذاره بولد میشه!

در کل میشه گفت چهره های مشهور چه فوتبالیست و چه بازیگر و چه خواننده و حتی چه بلاگر های اینستاگرامی، به شدت باهم مَچ شدن و یهو میبینی چهره هایی همدیگه رو میشناسن و داداشی طور رفتار میکنن که اصلا فکرشم نمیکردی این با این حتی آشنا باشه! مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری از سردار آزمون و همسرش در کنار ارسلان قاسمی که بغل تو بغل عکسیدن و سردار در کپشن متنی صمیمانه نوشت!

unknown_340173462_564141602365076_5865333638764771855_n

و اما کپشن سردر آزمون:

ارسلان عزیزم مرسی که دعوتم رو پذیرفتی و اومدی تو استادیوم ، این باعث افتخار ما بود و حال کردم که چقدر پاقدمت خوب بود هرجا هستی موفق باشی

فاصله سنی سردار آزمون و همسرش که واسه خیلیا عجیب بود!

این روزا دیگه فوتبالیستا جوری شدن که خانوماشون باعث شهرتشون میشن! حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا سپهر حیدری و یا حسین ماهینی و شاید هم مهدی قائدی و .... خود آقایون تنها با همون کار و بار فوتبالی که دارند مورد توجه قرار میگیرند اما خانوم هایی که همسرانشون هستند به شدت در فضا مجازی اینستارام فعالیت دارند و هر روز تولید محتوای جنجالی میکنند!

جالبه که سردار آزمون برعکسه و چندان خانومش تو این خط و ربطا نیستن و خود سرداره که همونطور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم یه کارای عجیب میکنه!

آناهیتا کریمی همسر سردار خان می باشد که البته دو سالی از شوهرش بزرگتره و همین شد که سوژه بشن. این زوج تنها زوجی نیستند که با این جنجال روبرو هستن و مهدی قائدی نیز هفت سالی از همسرش کوچیکتره و اونها هم با نظرات عجیب کاربران بارها مواجه بوده اند.

unknown_242548810_556504928926294_2901419011494417321_n

وقنتی بالاخره سردار هم میتونه علنی بگه بابا شده!

سردار آزمون مدتی پیش با یک استوری خوشحالی گل خبر از بچه دار شدنش داد اما اینبار علنی و تو ملا عام!

sardar_azmoun_s+instagram+2023-2-27+story

اما چرا بالاتر گفتیم سردار آزمون اینبار میتونه علنی بگه بچه دار شده؟ چون اگه یادتون باشه مدتی بود که این چهره با حرف و حدیث ارتباط با زن روسی و باردار شدنش حسابی شده بود نقل هر رسانه و خبرگزاری!

سال گذشته بود که دختری روس به نام آلیا چند ماهی پیگیر شکایتی مبنی بر اینکه با سردار آزمون رابطه داشته بوده و حامله شده، شد. این خانوم روسی حتی مدعی شد که دختر اونها شباهت زیادی به سردار داره و حاضره که از اونها تست دی ان ای بگیره و جالبه که سردار خان هم ابتدا قبول کرد که در دادگاه حضور پیدا کنه اما نرفت که نرفت!!

sardar-azmoun-alia

راز ازدواج و آشنایی سردار آزمون و همسرش

این پسر دهه هفتادی سال 98 بود که در برنامه دورهمی اعلام کرد در شرف ازدواجه و قراره خیلی زود نامزد کنه! سردار آزمون در ادامه صحبتاش توضیح خیلی زیادی نداد و میدونید که مهران مدیری در رابطه با عشق و ازدواج زیاد سوال میکنه، به همین علت در نهایت در پاسخ به سوال مدیری که چطور با هم آشنا شدید گفت: با همسر آیندم آشناییت دورادوری داشتیم و در اولین ملاقاتنی شیفته یکدیکگر شدیم!

Untitled

کمی بیشتر با سردار آزمون

سردار آزمون متولد 11 دی 1373 در گنبد کاووس می باشد. وی دانشجوی رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه روسیه می باشد که از 9 سالگی فوتبال را شروع کرد و در 17 سالگی از تیم سپاهان به روبین کازان روسیه لژیونر شد.

او حالا با 186 سانتی متر قد و 79 کیلوگرم وزن بعنوان مهاجم، گرانقیمت ترین بازیکن ایرانه و دوست داره روزی در رئال مادرید بازی کنه.

unknown_291973868_438113424607647_2599513048156954077_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی