|

تولد بازی "سردار آزمون" اونور آب؛ دست به بغلت واسه دخترای خوشگل خوبه ها!

sardar azmoun shayanews

سردار آزمون بازیکن جوان و جذاب ایرانی است که به تازگی تولدش را همراه با خانواده اش جشن گرفت و تصاویری هم از آن ها منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سردار آزمون بازیکن جوان و با استعداد ایرانی می باشد که در حال حاضر در تیم زنیت سن پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. وی همسری به نام آناهیتا کریمی دارد که ظاهرا از آقای بازیکن دو سالی بزرگتر است.

به گزارش«شایانیوز» سردار آزمون از بازیکنان محبوب ایرانی می باشد که البته حواشی خاص خود را هم داشته. مدتی رفت و آمدش با بهاره افشاری برایش حرف و حدیث دار شد و مدتی هم خانمی روس به نام آلیا که ادعای حاملگی از آقای بازیکن را کرده بود دردسر ساز شد.

از این ها که بگذریم به تازگی تولدش را همراه با خانواده جشن گرفت و تصاویری هم منتشر کرد. در این تصاویر جالبه که افراد انگاری شبیه به چینی ها هستند و سردار شبیه به هیچ یک از آن ها نیست! البته که این نظرات کاربران زیر پست سردار بود.

persian_art_news_1641188339_4

persian_art_news_1641188339_2

رابطه ناجور سردار با دختر روسی چی بود؟!

دختر جوان روسی به نام آلیا چند ماهی پیگیری شکایت از سردار آزمون بوده و مدتی است که با این فوتبالیست ایرانی رابطه داشته است و رابطه آنها به بچه دار شدن ختم شده است.

این دختر در دادگاه از سردار آزمون شکایت کرده و مدعی است که باید این فوتبالیست ایرانی به او هفتصد هزار دلار نفقه بدهد.

آلیا همچنین مدعی شده که فرزندش دختر بوده و شباهت زیادی با سردار آزمون دارد و حتی حاضر است که از آنها تست دی ان ای بگیرند سردار آزمون در دادگاه قبول کرده که این آزمایش را بدهد اما در نهایت از آزمایش دادن امتناع کرده است.

sardar-azmoun-alia

مدتی پیش هم تصویری از آناهیتا نامزد سردار به همراه دوستش منتشر شد که احتمالا در خارج از ایران است و در مهمانی مختلط با لباسی نه چندان متعارف حضور دارد که با انتقاد و نظرات منفی کاربران نیز همراه شد.

Untitled

اما آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟

سال ۹۸ بود که آزمون در برنامه دورهمی اعلام کرد در شرف ازدواج است و مایل است هر چه زودتر با همسر آینده اش نامزد کند. آزمون توضیح بیشتری درباره ازدواج خود نداد اما در پاسخ به سؤال مهران مدیری درباره نحوه آشنایی اش با همسر آینده خود گفت آشنایی دورادوری با یکدیگر داشتند و در اولین ملاقات به همدیگر علاقمند شدند.

Untitled

آن هایی که صفحه اینستاگرام سردار را دنبال می کنند می دانند که این بازیکن جوان مدت ها است گهگاه تصاویری از خود در کنار همسرش منتشر می کند و تصاویر زیادی هم از این زوج جوان در فضای مجازی منتشر شده است.

عکس-رمانتیک-سردار-آزمون-همسرش-31998

بیوگرافی سردار آزمون

سردار آزمون متولد 11 دی 1373 در گنبد کاووس، بازیکن فوتبال است. وی دانشجوی رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه روسیه می باشد که از 9 سالگی فوتبال را شروع کرد و در 17 سالگی از تیم سپاهان به روبین کازان روسیه لژیونر شد.

او حالا با 186 سانتی متر قد و 79 کیلوگرم وزن بعنوان مهاجم، گرانقیمت ترین بازیکن ایران است و دوست دارد روزی در رئال مادرید بازی کند.

sardar_hero_7_1640251704

سردار آزمون در شهر گنبد کاووس استان گلستان بعنوان فرزند دوم در یک خانواده ترکمن و سنی مذهب به دنیا آمد و تنها یک خواهر بنام سولماز دارد که متاهل است. پدرش خلیل آزمون از بازیکنان ملی پوش و مربیان بنام والیبال گلستان است و مادرش هم خانه دار می باشد.

sardar_azmoun_1637570962_1

ماجرای انتخاب اسم «سردار»

می گوید قرار بود اسمم را پژمان بگذارند اما پدربزرگم مخالفت کرد و اسمم را «سردار» گذاشت که به معنای مشتاق به ارتفاع و رهبر و حاکم می باشد.

sardar_azmoun_1622826042

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • دختر لر ارسالی در

    سردار هم بعد مهدی و وریا سومین بازیکنیه ک قراره رسانه ها به زندگی خصوصیش گیر بدن😐....یکی نیس بهشون بگه تو رو سننه ک سردار چ میکنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها